29 Οκτ 2010

Follow me Friday!


Με μια μέρα άδεια λόγω σχολικής εορτής και μια αργία δεν κατάλαβα πότε έφτασε η Παρασκευή. Από αύριο Σαββατοκύριακο αλλά πρώτα πρέπει να κλείσουμε αυτή την εβδομάδα με παιχνίδι.

Και μάλιστα το καθιερωμένο πλέον, Follow me Friday.... Ακολουθήστε μας λοιπόν και αυτή την Παρασκευή για να μας γνωρίσετε ακόμα καλύτερα.

Ένα σωστό παιχνίδι έχει και όρους. Για να τους θυμηθούμε για άλλη μια φορά. Για να έχουμε fair play!

1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο ιστολόγιο σας.
2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού, αν δεν είστε ήδη.


Πάμε να παίξουμε λοιπόν με τις, γνωστές σε όλους πια, 5 ερωτήσεις μας.

1. Πείτε κάτι που σας εκνευρίζει!
Να μου συμπεριφέρονται σαν σκουπίδι......

2. Τι κάνει έναν φίλο καλό;
Να ξέρει να ακούει, να σε αφουγκράζεται, να είναι πάντα δίπλα σου όταν τον χρειάζεσαι, να μην σε εγκαταλείπει, να ξέρει τι σκέφτεσαι κοιτώντας σε στα μάτια........

3. Ποιο είναι το μεγαλύτερο ελάττωμα σας;
Το κάπνισμα.........

4. Πείτε κάτι που δεν θα μπορέσετε να ξεπεράσετε ποτέ στη ζωή σας.
Τον τρόπο που με έσφιγγε στην αγκαλιά της η γιαγιά μου όταν χάσαμε τον παππού μου, το ότι δεν μπορούσα να κλάψω στην κηδεία της, τον τρόπο που 'έφυγε' μια πολύ καλή φίλη.......

5. Η δουλειά σας είναι αυτό που πάντα θέλατε να κάνετε;
Ε, μην τρελαθούμε κιόλας!!!!!! Όχι βέβαια. Άλλο σπούδασα και άλλο κάνω...... Και νιώθω ότι κάπου έχω χάσει τον εαυτό μου.


Πετάει-πετάει ο ελέφαντας;

Κατά τα λεγόμενα της Ναντίνας ναι πετάνε!

Πως;

Διαβάστε παρακάτω και ανακαλύψτε το!

Το απόγευμα γυρνώντας σπίτι από το γραφείο δεν ένιωθα καλά και πήγα λίγο να ξαπλώσω. Περίπου στις 8 η ώρα ο άντρας μου έφυγε για να φέρει τη Νεφέλη και η Ναντίνα ήρθε στο κρεβάτι και κάθισε δίπλα μου.

Και μου είπε:

'Μαμά ξέρεις τα αποδημητικά πουλιά;'

'Που τα έμαθες εσύ αυτά καλέ;'

'Στο σχολείο'

'Και ποια είναι καρδούλα μου;'

'Οι πάπιες, οι κούκοι, οι γλάροι, οι πελαργοί και οι...... ελέφαντες'

'Μα, παιδάκι μου, οι ελέφαντες δεν πετάνε!!!!'

'Ναι, μαμά, πετάνε! Όταν γίνονται αγγελάκια!!!!!!'


Γιορτή 28ης Οκτωβρίου


Και ξημέρωσε η 27η Οκτωβρίου 2010. Η μέρα που θα καμαρώναμε την κορούλα μας, τη Νεφέλη, να λέει στη γιορτή του σχολείου για τον τορπιλισμό της Έλλης. Η κάμερα φορτίστηκε από την προηγούμενη νύχτα, η φωτογραφική έφτασε στα χέρια μας το πρωί της ίδιας μέρας από τον παππού μας. Δεν μας έλειπε τίποτα!

Μπήκαμε λοιπόν στην αίθουσα που γίνονται οι εκδηλώσεις. Ναι, διαθέτει τέτοια αίθουσα το σχολείο μας κι ας είναι δημόσιο (σίγουρα και άλλα σχολεία διαθέτουν). Καθίσαμε στις θέσεις μας, το ίδιο και τα παιδιά και περιμέναμε να ξεκινήσει η γιορτή.

Πρώτα μίλησε η διευθύντρια και μετά μια δασκάλα της έκτης τάξης μας εξιστόρησε τα γεγονότα εκείνης της περιόδου. Μετά απολαύσαμε τα πιτσιρίκια της τρίτης δημοτικού και τα κείμενα που τόσο καιρό μάθαιναν. Τραγούδησαν και τα κομμάτια που ακούγονται στις Εθνικές επετείους όπως 'Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του', 'Της πατρίδας η σημαία' κλπ.

Η μαμά πάντα με την κάμερα στο χέρι για να αποθανατίσει τις στιγμές. Όχι μόνο για την κορούλα της αλλά και για τα άλλα παιδάκια. Επειδή όμως η μπαταρία της κάμερας δεν κρατάει πολύ δεν κατάφερα να τραβήξω όλη τη γιορτή. Προς το τέλος όμως, η μπαταρία τέλειωσε αλλά εγώ εξακολουθούσα να τραβάω!

Και ξαφνικά, η κάμερα βγάζει το εξής μήνυμα:

'Σφάλμα εγγραφής. Επανεκιννήστε την κάμερα για να επανακτήσετε τα δεδομένα σας'

Σπεύδω και εγώ να το κάνω. Την κλείνω, την ανάβω ξανά, περνάω στο μενού και δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!

Με έπιασε ένας πανικός εκείνη την ώρα, στενοχωρήθηκα που όλα πήγαν στραβά, που δεν θα είχα την κορούλα να τη βλέπω αλλά που δεν μπορούσε να δει και εκείνη τον εαυτό της μετά και τους φίλους της. Αλλά μετά θυμήθηκα ότι υπήρχαν κι άλλες μαμάδες που τραβούσαν εκείνη τη στιγμή. Μάλιστα μια από αυτές τράβηξε όλη τη γιορτή.

Και σήμερα το πρωί τη βρήκα στην πόρτα του σχολείου και της ζήτησα αν μπορεί να μου γράψει τη γιορτή!

Ευτυχώς που είμαστε πολλές!!!!!!

25 Οκτ 2010

Παίζοντας με το παιδί σας

Για μερικούς γονείς, το παιχνίδι με τα παιδιά τους έρχεται φυσιολογικά. Οι άλλοι όμως — ίσως οι περισσότεροι — κουράζονται και βαριούνται, προσπαθώντας να διασκεδάζουν με τις ώρες ένα μωρό. Συχνά, ένας γονιός διαπιστώνει πως κάποιο αναπτυξιακό στάδιο του μωρού ταιριάζει άνετα με τη δική του φύση, δυσκολεύεται όμως τρομερά να συμβαδίσει με κάποιο άλλο στάδιο.

Μια μητέρα που χαίρεται να χαριεντίζεται με το μικρό μωρό της και να το χαϊδολογάει, ίσως εκνευριστεί όταν ο μπόμπιρας των δύο χρόνων επιμένει να την "βάλει στο αυτοκινητάκι του και να την πάει βόλτα". Ένας πατέρας, που είναι πάντα πρόθυμος να φτιάξει με πλαστικά τουβλάκια γέφυρες για το δίχρονο αγοράκι του, μπορεί να βρίσκει ανιαρό και να θεωρεί αγγαρεία το να στήσει διάλογο μ' ένα μωράκι μερικών μηνών.

Αναγνωρίζοντας την κλίμακα και τη σπουδαιότητα των ενδιαφερόντων του παιδιού σ' αυτούς τους μήνες, θα μπορέσετε να δείχνετε ενδιαφέρον και να αντλείτε ικανοποίηση από όλα του τα επιτεύγματα. Παρομοίως, όταν κατανοήσετε σε ποιο αναπτυξιακό στάδιο βρίσκεται το παιδί, θα του βρείτε κατάλληλες και ικανοποιητικές ενασχολήσεις, αφού πια ξέρετε τις ικανότητες του.

Ακόμα και τα πολύ μικρά μωρά, έχουν τον τρόπο να δείξουν ποιες αλληλεπιδράσεις τα ευχαριστούν —κάνοντας γκριμάτσες, παίζοντας "κούκου", ή ρίχνοντας κάτω κάποιο αντικείμενο, για να το σηκώσετε και να τους το ξαναδώσετε. Ακόμα κι αν δεν αισθάνεστε τρισευτυχισμένη, που σκύψατε και μαζέψατε το αρκουδάκι του δέκα φορές σε πέντε λεπτά, θα πρέπει να εκτιμήσετε το γεγονός ότι το μωρό σας μαθαίνει έτσι να επικοινωνεί και βελτιώνει την αντίληψη του.

Συχνά, γονείς που έπαιζαν πολύ με το μωρό τους τον πρώτο καιρό - περισσότερο, σαν μια ενστικτώδη αντίδραση — τα χάνουν όταν το παιδί τους αρχίσει να μπουσουλάει, τη στιγμή δηλαδή που το μωρό θέλει να επεκτείνει τις δραστηριότητες του, αλλά το ρεπερτόριο του είναι ακόμα περιορισμένο. Θα πρέπει να θυμάστε ότι το παιχνίδι μπορεί να είναι πολύ απλό — τόσο απλό, όσο το να δίνετε στο παιδί και να παίρνετε ξανά πίσω ένα αντικείμενο, ή να φοράτε στο κεφάλι του (ή στο κεφάλι σας) ένα καπέλο και να το ξαναβγάζετε. Ακόμα και μικρές παραλλαγές (διαφορετικό αντικείμενο στην πρώτη περίπτωση, ή το καπέλο φορεμένο ανάποδα στη δεύτερη), θα ανανεώσουν το ενδιαφέρον του μωρού, ίσως και το δικό σας.


Μουσικοκινητική αγωγή-Σύστημα Orff


Η μουσικοκινητική αγωγή αφορά παιδιά από 3 έως 7 ετών. Δημιουργός του συστήματος Orff είναι ο διάσημος συνθέτης Carl Orff ο οποίος προσέγγισε τη μουσική μάθηση με βάση τη σχέση που υπάρχει μεταξύ της μουσικής, του λόγου και της κίνησης. Τα τρία αυτά στοιχεία συνιστούν ένα σημαντικό μέσο θετικής επίδρασης στον ψυχικό, πνευματικό και σωματικό κόσμο του παιδιού.

Τα παιδιά με απλά μουσικά όργανα, ξυλόφωνα, μεταλλόφωνα, κρουστά, φλογέρες, όχι μόνο παίζουν μουσική αλλά χρησιμοποιούν την κίνηση και το λόγο, είτε εκτελώντας συγκεκριμένα θέματα κινητικά ή λεκτικά, είτε αυτοσχεδιάζοντας. Έτσι καλλιεργούνται οι κινητικές και εκφραστικές ικανότητες του παιδιού και ελευθερώνονται δημιουργικές δυνάμεις κρυμμένες μέσα του.

Ο στόχος της διδασκαλίας του συστήματος Orff δεν είναι μόνο το παιδί να μάθει να χειρίζεται απλά μουσικά όργανα για να παίζει μουσική, αλλά μεγάλη σημασία δίνεται στην ευαισθητοποίηση των αισθήσεων, στην καλλιέργεια της συνεργασίας και αυτενέργειας, στην ανάπτυξη της δημιουργικής φαντασίας και στην πρωτοτυπία της σκέψης. Όλα αυτά με την κατάλληλη καθοδήγηση οδηγούν το παιδί στη δημιουργικότητα. Το παιδί οδηγείται με συστηματικό τρόπο να νιώσει τη μουσική με όλες τις αισθήσεις, να παίξει με το λόγο, να τον τονίσει λεκτικά και κινητικά, να αυτοσχεδιάσει και να δημιουργήσει μαζί της.

Τελειώνοντας το παιδί την εκπαίδευση του με το σύστημα Orff είναι έτοιμο να ασχοληθεί με οποιοδήποτε μουσικό όργανο.

Πηγή: www.mousiki-dimiourgia.gr

Το σύστημα OΡΦ είναι μια φιλοσοφία, όχι μόνο ένα χορωδιακό πρόγραμμα ή τα όργανα που παίζουν παιδιά.Παίρνει τους μαθητές από το επίπεδο που είναι  και τους προχωράει από εκείνο το σημείο. Δεν υπάρχει καμία απαίτηση, δεν υπάρχει κανένας φόβος. Κάνει την εκπαίδευση μουσικής,της κίνησης παιχνίδι.
Η Κα Πολυξένη Ματέυ Ρουσοπούλου (1902-1999) έκανε γνωστό από το 1964 το σύστημα της μουσικοκινητικής αγωγής Orff και στην Ελλάδα!


Πηγή: www.mousikokinitiki.gr

Ακόμα:
Τι είναι το Μουσικοπαιδαγωγικό Έργο Orff;
Ο ρόλος της γλώσσας στη Μουσική Εκπαιδευτική Πράξη
Σχολή Μωραϊτη και Orff
Μουσικοκινητική για προσχολικές ηλικίες με σύστημα Orff

Πόσο σημαντικό είναι το βραδινό παραμύθι;


Το βραδινό παραμύθι είναι η στιγμή που το μικρό σας ηρεμεί και χαλαρώνει για τη διαδικασία του ύπνου.

Είναι η στιγμή που η σχέση σας με το παιδί καλλιεργείται διαφορετικά από ότι μέσα από το παιχνίδι και τα βροντερά γέλια και τις αγκαλιές. Είναι το ασφαλές καταφύγιο του παιδιού όπου ηρεμεί μετά από την ένταση όλης της ημέρας. Συνήθως ζητάει το ίδιο παραμύθι ξανά και ξανά κάθε βράδυ, σας διορθώνει εάν αλλάξετε έστω και μια λέξη, και γιατί το ίδιο το παραμύθι, τα ίδια λόγια είναι μέσα στη διαδικασία-ιεροτελεστία της προετοιμασίας του ύπνου του.

Εσείς που διαβάζετε ένα παραμύθι και εκείνο ξαναβρίσκει αισθήματα που βίωσε κατά τη διάρκεια της ημέρας όπως χαράς, φιλίας, οργής ακόμη και μίσους.

Όταν του διαβάζετε ένα παραμύθι δεν χρειάζεται να του εξηγείτε κάθε λέξη και κάθε πρόταση σαν μάθημα. Εκείνο μέσα στη ζεστασιά της φωνής σας νανουρίζεται και ταξιδεύει.

Τα παραμύθια βοηθούν το παιδί να αναπτύξει τη φαντασία του. Είναι σημαντική προϋπόθεση στην ψυχική του εξέλιξη, στη φαντασία και κατ' επέκταση στη δημιουργικότητα του.

Το νήπιο στην ηλικία των τριών και τεσσάρων ετών αγαπάει τις ιστορίες με ζώα και αντικείμενα. Σε αυτήν την ηλικία τα παιδιά πιστεύουν ότι τα ζώα και τα αντικείμενα έχουν ψυχή και συναισθήματα. Τους αρέσει να ζουν μέσα σε μαγικές παραμυθένιες ιστορίες ώστε να εξισορροπούν την απλή πραγματικότητα της καθημερινότητας.

Στην προσχολική ηλικία τα παραμύθια πρέπει να είναι εικονογραφημένα ώστε να κρατούν το ενδιαφέρον του παιδιού και να εξάπτουν τη φαντασία του. Μετά την ηλικία των έξι χρονών μπορεί να παρακολουθεί αφηγήσεις χωρίς ιδιαίτερη εικονογράφηση.

Πηγή: www.babyonline.gr

Ακόμα:
Παραμύθι το θεραπευτικό
Δημιουργήστε τα δικά σας παραμύθια
Διαβάστε βιβλία στα παιδιά σας
Διάβασμα και παιδική ψυχή
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού παιδικού βιβλίου;

24 Οκτ 2010

Μουσικοκινητική για προσχολικές ηλικίες με σύστημα ORFF

Η κόρη μου κλείνει τα 4 τον Φεβρουάριο. Ήδη είχα ξεκινήσει να κάνω μία αναζήτηση για μια δραστηριότητα η οποία θα της πρόσφερε πάνω από όλα ευχάριστη απασχόληση, αλλά επιπλέον θα μάθαινε πολλά σε πολλά επίπεδα. Μιας και δεν πάει προνήπιο, η κοινωνικότητα με άλλα παιδάκια και τα ομαδικά παιχνίδια ήταν οι κύριοι στόχοι.

Μετά λοιπόν από μία αναζήτηση, δεν είχαμε καταλήξει πουθενά. Ώσπου ένα βράδυ σε επίσκεψη ενός πολύ πολύ καλού οικογενειακού μας φίλου, ο οποίος είναι δάσκαλος κλασσικής μουσικής, η επιλογή μας δόθηκε από μόνη της! Μας σύστησε ένα Ωδείο το οποίο έχει τμήματα για προσχολικές ηλικίες και ακοολουθούν το σύστημα ORFF (θα μπει σχετική αναλυτική ανάρτηση σχετικά με το σύστημα αυτό). Αμέσως μας έκανε "κλικ"!

Δεν χάσαμε καιρό λοιπόν, και την Τετάρτη που πέρασε παρακολουθήσαμε το πρώτο μας μάθημα! Σε αυτό το σημείο να πω ότι φτάνοντας στο Ωδείο, μας πλυμμήρισε μία ζεστασιά από την όλη ατμόσφαιρα, καθότι το κτίριο είναι από τα παλιά κλασσικά κτίρια, με ακόμη τα γύψινα σκαλιστά στα ταβάνια. Υπέροχο! Τα θαύμαζα όλη την ώρα που ήμασταν εκεί. Σύνολο 1,5 ώρα! Όσο κρατάει το μάθημα. Η δασκάλα μας πολύ πολύ γλυκιά και αμέσως την συμπαθήσαμε!

Το πρώτο που κάναμε, ξεκινόντας το μάθημα, ήταν να ακούμε μουσική, όσο έπαιζε η μουσική live στο πιάνο περπατούσαμε, τρέχαμε, χοροπηδούσαμε, κάναμε ό,τι θέλαμε αρκεί να κουνιόμασταν. Όταν η μουσική σταματούσε, σταματούσαμε κι εμείς εκεί που ήμασταν. Στην συνέχει το κάθε παιδί διάλεγε πώς θα κουνηθούμε όσο η  μουσική παίζει, δηλαδή ή περπατάμε, ή χοροπηδάμε, ή πηγαίνουμε προς τα πίσω κλπ. Η 3η παραλλαγή του 1ου παιχνιδιού ήταν όταν σταματάγαμε, κλείναμε τα μάτια μας, η δασκάλα ακούμπαγε ένα παιδάκι να κάτσει κάτω και το κάλυπτε με ένα τραπεζομάντηλο. Στην συνέχεια τα άλλα παιδάκια προσπαθούσαν να βρουν ποιός κρύβεται κάτω από το τραπεζομάντηλο, αγόρι ή κορίτσι;, το όνομά του;.

Το δεύτερο παιχνίδι ήταν να κάτσουμε όλοι κύκλο κάτω. Με καμπανάκια που τα χτυπούσε ο κάθε ένας με την σειρά τους, λέγαμε το όνομά μας, έτσι γνωριζόμασταν όλοι μεταξύ μας. Στην συνέχεια η δασκάλα έβγαλε μερικά μουσικά όργανα, καμπανάκια, ξύστρα, τύμπανο, ντέφι, κύμβαλα, ξυλάκια, και με την σειρά το κάθε παιδί τα έπερνε στα χέρια του και έπαιζε. Μετά το κάθε ένα πήρε από ένα μουσικό όργανο, όποιο ήθελε. Η δασκάλα είπε ένα παραμύθι "ο αργός Βασιλιάς και η αρκούδα". Μετά το παραμύθι το είπε μαζί με τα μουσικά όργανα. Μετά το ξαναείπαμε με την συμμετοχή και των παιδιών με τα όργανα. Τέλος το κάναμε θεατρικό, μοιράστηκαν οι ρόλοι και ανάλογα τον ρόλο και τα μουσικά όργανα.

Τέλος, καθήσαμε πάλι κάτω σε κύκλο. Από ένα πουγκί με χαρτάκια διάλεγαν από ένα χαρτάκι κάθε φορά ένα ένα παιδάκι και ανάλογα ποιό μουσικό όργανο απεικονιζόταν στο χαρτάκι, το παιδί που είχε το μουσικό όργανο το έπαιζε.

Όλα αυτά έγιναν μέσα σε 1,5 ώρα. Η συμμετοχή των παιδιών όλων ήταν άψογη αλλά και των  μαμάδων μιας και εμείς παίξαμε μαζί με τα παιδιά και συμμετήχαμε σε όλα αυτά! Της κόρης μου της άρεσε πάρα πολύ, έδειξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από την πρώτη στιγμή που μπήκε στον χώρο. Ανυπομωνεί για την επόμενη Τετάρτη που θα ξαναπάμε.

Νεότερα λοιπόν για τα μαθήματά μας, την επόμενη Τετάρτη!

22 Οκτ 2010

Follow me Friday


Ω, ναι!!! Είναι και πάλι Παρασκευή. Και σήμερα τι κάνουμε;

Παίζουμε το Follow me Friday! Η Γωγώ έχει ήδη θέσει τις νέες ερωτήσεις και περιμένει όλους εμάς για να τις απαντήσουμε!

Για να θυμηθούμε τους όρους του παιχνιδιού ξανά. Όχι τίποτα άλλο αλλά να ξέρουμε ότι το κάνουμε σωστά και ακολουθούμε τους κανόνες. Δηλαδή είμαστε νόμιμοι χιχιχιχιχιχι...............

1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο ιστολόγιο σας.
2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του Follow me Friday στο ιστολόγιο σας.
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όποιο ιστολόγιο τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης του, αν δεν είστε ήδη.


1. Εάν κάνατε μια διαφορετική δουλειά ποια θα θέλατε να ήταν αυτή;
Φυσικά να κάνω τη δουλειά που σπούδασα-Βρεφονηπιοκόμος-δεν πρόλαβα να τη χαρώ αρκετά. Δούλεψα σε παιδικούς σταθμούς και κατασκηνώσεις αλλά ήθελα παραπάνω. Τώρα δύσκολο βέβαια. Εναλλακτικά θα ήθελα να δούλευα από το σπίτι! Ίσως στο μέλλον να γίνει πραγματικότητα. Ακόμα το επεξεργάζομαι.

2. Πείτε έναν εφιάλτη που θυμάστε.
Τις προάλλες είδα ότι έπεφτα από μεγάλο ύψος! Ξύπνησα απότομα και τρομαγμένη.

3. Ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που αγοράσατε και μετά το μετανιώσατε;
Μια τσάντα εικαστικών για τη μικρή μου κόρη χωρίς να μετρήσω πρώτα αν χωράνε τα μπλοκ ζωγραφικής που μας έχει ζητήσει η δασκάλα. Το αποτέλεσμα; Να πεταχτεί η συσκευασία, εγώ να μην μπορώ να τη γυρίσω πίσω και να κάνω συμφωνία με τις κόρες μου για να μπει το ένα μπλοκ στην τσάντα της άλλης. Και εγώ βιαστική είμαι Γωγώ και την πατάω πολλές φορές!

4. Όταν πηγαίνατε σχολείο τι βαθμούς παίρνατε;
Ήμουν κάπως μέτρια. Στα θεωρητικά είχα άριστα αλλά μαθηματικά, φυσική, χημεία κλπ δεν μπορώ να πω ότι ήταν το φόρτε μου! Παρόλα αυτά αποφοίτησα με καλό βαθμό.

5. Πως θα περιγράφατε τον εαυτό σας με 3 λέξεις;
Χμμμμμ............ δύσκολο. Δεν συνηθίζω να κάνω περιγραφές του εαυτού μου. Προτιμώ να μαθαίνω πως σκέφτονται οι άλλοι για μένα. Με κάνει καλύτερη.
Όμως εδώ θα κάνω μια εξαίρεση. Λοιπόν, θέλω να πιστεύω ότι είμαι γλυκιά, καλοσυνάτη και έξυπνη. Έχει αντίρρηση κανείς; χαχαχαχα...............

Για ελάτε κι εσείς να παίξουμε!

Διαγωνισμός 'Είμαι μαμά' | Κερδίστε δύο ζευγάρια γαλότσες 'I love my Design'


To 'Είμαι μαμά' διοργανώνει κι άλλο διαγωνισμό με ένα υπέροχο δώρο για τα παιδιά σας. Τις γαλότσες 'I love my Design' που μπορούν να τις ζωγραφίσουν τα ίδια τα παιδιά. Προσφορά του kindergallery

Σίγουρα ένα άκρως δημιουργικό δώρο! Δεν θα είναι καταπληκτικό τα παιδάκια σας να φοράνε τις βροχερές μέρες γαλότσες που θα τις έχουν ζωγραφίσει μόνα τους;

Δείτε παρακάτω ένα ενημερωτικό βίντεο:



Εγώ δήλωσα ήδη συμμετοχή και ευτυχώς που είναι δύο κομμάτια και θα ευχαριστηθούν και οι δυο μου κόρες. Η  κάθε μια θα ζωγραφίσει τα δικά της σχέδια και θα είναι το πρώτο ζευγάρι παπουτσιών που δεν θα μοιάζουν μεταξύ τους!!!

Προς το παρόν, αν κερδίσουμε φυσικά, θα τις φοράει μόνο η μια αλλά στο μέλλον θα έχω ένα έργο τέχνης των παιδιών που θα είναι ανεκτίμητο.

Εσείς ακόμα κάθεστε;

Το δικό μου δωράκι!


Θυμάστε που πριν ένα μήνα είχα κάνει μια ανάρτηση με τίτλο 'Δωράκια παντού'  θέλοντας να παρουσιάσω δύο διαγωνισμούς άλλων ιστολογίων αλλά και να μοιραστώ μαζί σας το δικό μου δωράκι! Εκείνο που κέρδισα στο διαγωνισμό του Craft Inspiration by Nikoleta Ένα υπέροχο scrap album που τώρα πλέον το έχω στο ράφι της βιβλιοθήκης μου και το θαυμάζω καθημερινά. Οι κόρες μου το λάτρεψαν και μου ζήτησαν να τους φτιάξω δικά τους. Θα το επιχειρήσω!

Σας είχα υποσχεθεί φωτογραφίες. Ακόμα δεν έχω βρει χρόνο να βάλω φωτογραφίες της οικογένειας μέσα αλλά νομίζω ότι και χωρίς αυτές θα σας κλέψει την καρδιά. Γιατί πραγματικά η Νικολέτα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά.







Μαζί είχε στείλει και μια υπέροχη καρτούλα με τις ομορφότερες ευχές!
 Καθώς και δύο μπλοκάκια με χρωματιστά χαρτάκια για τις κορούλες μου.


Νικολέτα μου σε ευχαριστούμε πολύ!!!!!




21 Οκτ 2010

Τα θεμέλια της σχολικής επιτυχίας!

Βιβλιοπεριγραφή.


Τι είναι αυτό που πρέπει να μάθουν πρώτα τα παιδιά μας;
Την αλφάβητο;
Να μετρούν ως το δέκα;

Όπως αποδεικνύουν οι πιο σύγχρονες έρευνες, η πρωταρχική ανάγκη είναι να αναπτύξουν τα παιδιά μας την κοινωνική και τη συναισθηματική νοημοσύνη τους. Αυτά είναι τα υλικά τα πιο απαραίτητα για να χτίσουν στο μέλλον ένα γερό οικοδόμημα γνώσης.
Η διάσημη συγγραφέας Pam Schiller δίνει πολύτιμες συμβουλές για γονείς και δασκάλους με παιδιά προσχολικής ηλικίας. Συγχρόνως, προτείνει συγκεκριμένες δραστηριότητες και εμπειρίες βοηθώντας τα παιδιά προσχολικής ηλικίας να βαδίσουν με επιτυχία στο μονοπάτι της γνώσης. 
Βάλτε τα θεμέλια για τη σχολική επιτυχία του παιδιού σας… 
Μάθετε στο παιδί σας:
  • να είναι υπεύθυνο
  • να ενδιαφέρεται για τον κόσμο που το περιβάλλει
  • να πιστεύει στον εαυτό του
  • να σέβεται τους άλλους
  • να τους δείχνει αλληλεγγύη και να συνεργάζεται μαζί τους
  • να μπορεί να σέβεται τους κανόνες για να ζει μέσα σε μία κοινωνία
  • να ελέγχει τις αντιδράσεις του και να έχει αυτοπειθαρχία
     
Ένα βιβλίο για γονείς και εκπαιδευτικούς που δεν μένει στην θεωρία, αλλά περνά στην πράξη και δίνει απλές, πρακτικές λύσεις και ιδέες που εφαρμόζονται εύκολα.

Σε θέλω εδώ!

Χρόνια μας πολλά αγάπη μου!







20 Οκτ 2010

Η ιστορία μιας εκστρατείας

Βάλατε 85.565 GOAL και μας βοηθήσατε στην πρώτη μας νίκη!






Πριν από περίπου ένα χρόνο όταν σχεδιάζαμε την εκστρατεία 1GOAL - Εκπαίδευση για Όλους, δεν φανταζόμασταν ότι η ανταπόκρισή σας θα ήταν τόσο θερμή και συγκινητική. Μας κάνατε πραγματικά χαρούμενους! Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των μηνών δεν σταματήσαμε να λαμβάνουμε διαρκώς προσφορές ανθρώπων που ήθελαν να στηρίξουν με κάθε τρόπο προσπάθειά μας.

Κατά τη διάρκεια του χρόνου, περισσότεροι από 21.000 μαθητές από σχολεία όλης της χώρας ένωσαν τις παιδικές φωνές τους με εκατομμύρια συνομηλίκους τους από όλο τον κόσμο στη διάρκεια της Παγκόσμιας Εβδομάδας Δράσης για την Εκπαίδευση. Όλοι μαζί προσπάθησαν να καταρρίψουν το παγκόσμιο ρεκόρ για το μεγαλύτερο ταυτόχρονο κοινό μάθημα με θέμα την εκπαίδευση. Δεκάδες εθελοντές μας οργάνωσαν εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης στους δρόμους, σε γήπεδα και μουσικά φεστιβάλ. Αθλητές, φορείς και φίλαθλοι σκόραραν 1GOAL για την εκπαίδευση στα ελληνικά γήπεδα και όχι μόνο. Διάσημοι καλλιτέχνες έγραψαν το όνομά τους για όσους δε μπορούν στρέφοντας τα φώτα των ΜΜΕ στην διεθνή αυτή προσπάθεια.

Το πιο σημαντικό, όλοι εσείς οι 88.565 υποστηρικτές του 1GOAL υπογράψατε την έκκλησή μας προς την ελληνική κυβέρνηση ζητώντας από τους πόρους που δίνει η Ελλάδα για αναπτυξιακή βοήθεια να δώσει ένα μέρος αυτών σε βασική εκπαίδευση στις φτωχές χώρες και ιδιαίτερα στην Υποσαχάρια περιοχή.

Σας ευχαριστούμε πολύ όλους που αγκαλιάσατε αυτή μας την προσπάθεια ο καθένας με τον τρόπο του, στέλνοντας το όνομά σας, διοργανώνοντας μια εκδήλωση, ενημερώνοντας τους φίλους σας, ή απλώς πατώντας like στο facebook.

Όλα ξεκινούν από ένα μικρό βήμα και σήμερα όλα αυτά τα βήματα μας οδήγησαν σε μια σημαντική νίκη: κατά τη συνάντησή μας ο Υφυπουργός, κ. Κουβέλης υποσχέθηκε ότι ο αναλφαβητισμός θα είναι για πρώτη φορά προτεραιότητα στη νέα στρατηγική για την αναπτυξιακή βοήθεια της Ελλάδας!

Η νίκη αυτή ανήκει πρώτα σε εσάς, τους χιλιάδες υποστηρικτές της εκστρατείας 1GOAL- Εκπαίδευση για Όλους! 
Εμείς θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί σας μέχρι να διασφαλίσουμε Εκπαίδευση για Όλους. Σας θέλουμε στο πλευρό μας για να πετύχουμε παρόμοιες νίκες ενάντια στη φτώχεια. Σας στέλνουμε ένα ακόμα ευχαριστώ, αυτή τη φορά σε μορφή βίντεο.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
ActionAid Hellas

Ξέρεις που πας στη ζωή;

Ένα υπέροχο κείμενο που κάνω αναδημοσίευση από τα Μωράκια

Ένα σκάφος ελλιμενίστηκε σε ένα μικρό ελληνικό νησί.
Ένας τουρίστας συγχάρηκε τους ντόπιους αλιείς σχετικά με την ποιότητα των ψαριών τους & τους ρώτησε πόσο καιρό τους πήρε να τα πιάσουν.
 
«Όχι πολύ καιρό." απάντησαν με μια φωνή.
 
"Γιατί να μην μένετε έξω περισσότερο και ψαρεύετε περισσότερα;"
Οι αλιείς εξήγησαν ότι τα μικρά τα αλιεύματά τους ήταν επαρκή για να καλύψουν τις ανάγκες τους και των οικογενειών τους.
 
"Μα τι κάνετε με τον υπόλοιπο χρόνο σας;"
 
"Εμείς κοιμόμαστε αργά, ψαρεύουμε λίγο, παίζουμε με τα παιδιά μας, και κάνουμε siesta με τις συζύγους μας. Τα απογεύματα έχουμε ένα σνακ στην παραλία
 
Ή πηγαίνουμε στο χωριό για να δούμε τους φίλους μας στο καφενείο, να πιούμε μερικά ποτά και να παίξουμε τάβλι.
 
Τα βράδια πηγαίνουμε σε μια ταβέρνα παίζουμε μπουζούκι και τραγουδάμε μερικά τραγούδια & μπορεί να σπάσουμε κανένα πιάτο ή δύο.
 
Έχουμε μια γεμάτη ζωή. "
 
Ο τουρίστας τους  διέκοψε,
 
"Έχω ένα MBA από το Harvard και μπορώ να σας βοηθήσω!
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με το να ψαρεύετε περισσότερο κάθε μέρα.
Μπορείτε να πουλήσετε τότε τα επιπλέον ψάρια που πιάνετε.
Με τα πρόσθετα έσοδα, μπορείτε να αγοράσετε ένα μεγαλύτερο σκάφος. "
 
"Και μετά;"
"Με τα επιπλέον χρήματα θα έρθει το μεγαλύτερο πλοίο,
 & μπορείτε να αγοράσετε ένα δεύτερο και ένα τρίτο
και ούτω καθεξής μέχρι να έχετε έναν ολόκληρο στόλο από μηχανότρατες.
Αντί να πωλούν τα ψάρια σας σε μεσάζοντα,
μπορείτε να διαπραγματεύεστε άμεσα με τις μονάδες επεξεργασίας
και ίσως ακόμη και να ανοίξετε τη δική σας μονάδα.
Μπορείτε να αφήσετε τότε αυτό το μικρό χωριό και να κινηθείτε προς την Αθήνα ή ακόμα και το Λονδίνο!
 
Από εκεί μπορείτε να διευθύνετε την τεράστια νέα επιχείρησή σας. "
 
"Πόσο καιρό θα πάρει αυτό;"
 
"Είκοσι, ίσως και είκοσι πέντε χρόνια." απάντησε ο τουρίστας.
 
"Και μετά;"
 
"Μετά; Λοιπόν φίλε μου, μετά είναι που γίνεται πραγματικά ενδιαφέρον," απάντησε ο τουρίστας, γελώντας. «Όταν η επιχείρησή σας είναι πραγματικά μεγάλη, μπορείτε να αρχίσετε να αγοράζετε και να πουλάτε μετοχές και κάνετε εκατομμύρια!"
 
«Εκατομμύρια; Αλήθεια; Και μετά από αυτό;" Ρώτησε ένας από τους αλιείς.
 
"Μετά από αυτό θα είστε σε θέση να συνταξιοδοτηθείτε, να ζήσετε σε ένα μικρό χωριό κοντά στην ακτή, να κοιμάστε αργά, να παίζετε με τα παιδιά σας, να πιάνετε κανένα ψάρι, να πάρτε μια σιέστα με τη σύζυγό σας και να περνάτε τα βράδια σας πίνοντας και απολαμβάνοντας με τους φίλους σας."
 
"Με όλο το σεβασμό κύριε, αλλά αυτό, είναι ακριβώς αυτό που κάνουμε τώρα. Ποιος ο λόγος λοιπόν να σπαταλήσουμε είκοσι πέντε χρόνια;" ρώτησαν οι έλληνες αλιείς;
 
Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα...
 
Και το ηθικό δίδαγμα αυτής της ιστορίας είναι:
 
Να γνωρίζετε πού πηγαίνετε στη ζωή ....

 μπορεί να είστε ήδη ΕΚΕΙ. 


  .............κι'αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θες, ένα τουλάχιστον   

     προσπάθησε  όσο μπορείς μην την   ε ξ ε υ τ ε λ ί ζ ε ι ς...................






Follow me Friday on Wednesday


Follow me Friday την Τετάρτη; Αμέ! Γιατί όχι;
Επειδή έχω μείνει λίγο πίσω αποφάσισα να παίξω σήμερα με τις ερωτήσεις της προηγούμενης Παρασκευής ώστε να μπορέσω να συμβαδίσω με όλους τους υπόλοιπους μεθαύριο!

Λοιπόν για να δούμε άλλη μια φορά τους κανόνες!

1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο ιστολόγιο σας.


2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας blog.


3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα blog τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.


4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού, αν δεν είστε ήδη.

Πάμε να παίξουμε;

1. Ποιο είναι το πιο παλιό αντικείμενο στο ντουλάπι σας;
Τα subuteo του άντρα μου! χαχαχαχα..........

2. Έχετε ακόμα φίλους από το σχολείο;
Αμέ! Τρεις όλοι κι όλοι...... η μια κολλητή από παλιά, είναι και η νονά της μικρής μου κόρης!

3. Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος φόβος σας όταν ήσασταν παιδί;
Το σκοτάδι....... Και είναι ακόμη!!!!!

4. Ποια είναι η αγαπημένη σας εποχή;
Ε, ο χειμώνας φυσικά. Λατρεύω το ζεστό, αχνιστό καφεδάκι δίπλα στο θολωμένο από τη βροχή παράθυρο!!!!!

5. Έχετε επισκεφθεί ποτέ άλλη χώρα; Αν ναι, ποια;
Αχ ένα μεγάλο όνειρο που δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα λόγω πενιχρών οικονομικών! Θα ήθελα όμως να πάω Σκωτία, ειδικά το χειμώνα. Μου έχουν πει ότι είναι υπέροχα!!!!

Η σειρά σας τώρα!


Μουσική γωνιά | 20/10/2010

19 Οκτ 2010

Γράφω ευκρινώς



Είμαστε στο δωμάτιο του ύπνου-κοινώς το ροζ δωμάτιο-και οι μικρές ετοιμάζονται να κοιμηθούν. Η Ναντίνα έχει γλαρώσει και η Νεφέλη διαβάζει.

Τι διαβάζει; Έναν οδηγό της Κεφαλονιάς!!!!!

Και με ρωτάει:

'Μαμά, τι είναι το ευκρινώς;'

Είναι 'το καθαρό, αυτό που φαίνεται καλά'. Παραλίγο να το χάσω γιατί από την κούραση κόλλησα για ένα λεπτό και είπα μέσα μου: 'Μα καλά τώρα τι μου λέει;'

Και εκεί πετάει και τη συνέχεια......

'Και γράφω ευκρινώς;'

Ε, εδώ λέω το έχω!!!!! Και της απαντάω με όλο νόημα στη φωνή.......

'Αυτός που κάνει ωραία και καθαρά γράμματα'

Καμάρι μου να δω πότε θα φτιάξεις τα δικά σου γράμματορνιθοσκαλίσματα που η γλώσσα μας έχει βγάλει μαλλί αλλά μας έχει βγει και το μάτι για να μπορέσουμε να τα διαβάσουμε!!!!


Σε πανδημία θα εξελιχθεί η οστεοπόρωση αν δεν κάνουμε αλλαγές στον τρόπο ζωής

Σε πανδημία θα εξελιχθεί η οστεοπόρωση εάν τα σημερινά παιδιά δεν αλλάξουν τρόπο ζωής, επισημαίνουν οι ειδικοί με αφορμή την 20η Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Οστεοπόρωσης.

Σήμερα οι συνθήκες διαβίωσης των παιδιών είναι άκρως επιβαρυντικές για την εμφάνιση οστεοπόρωσης μελλοντικά, καθώς η πρόσληψη ασβεστίου δεν είναι επαρκής λόγω της υπερκατανάλωσης αναψυκτικών και πρόχειρου φαγητού ενώ παράγοντας κινδύνου θεωρείται και η καθιστική ζωή.

Ο σκελετός κτίζεται κατά τη παιδική ηλικία και φτάνει στη μέγιστη οστική πυκνότητα στην ηλικία των 20 ετών. Τα γονίδια καθορίζουν το 60-70% της οστικής μάζας ωστόσο το υπόλοιπο 30-40% μπορεί να τροποποιηθεί και η τυχόν απώλεια οστικής μάζας που υπάρχει κατά τη παιδική και εφηβική ηλικία είναι αναστρέψιμη με την προϋπόθεση της σωστής διατροφής, της επαρκούς πρόσληψης ασβεστίου και βιταμίνης D και της σωματικής άσκησης.

Τα παραπάνω επισήμανε στη διάρκεια συνέντευξης τύπου της Ελληνικής Ενδοκρινολογικής Εταιρείας η επιμελήτρια του Νοσοκομείου Παναγίας ενδοκρινολόγος Φωτεινή Παπαδοπούλου.

Παράλληλα ανέφερε ότι η οστεοπόρωση δεν πλήττει μόνο τις μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες αλλά και τους άνδρες. Κατά την τελευταία δεκαετία διαπιστώθηκε ότι το 10-14% του πληθυσμού πάσχει από ιδιοπαθή οστεοπόρωση.

Για την πάθηση μπορεί ακόμη να ευθύνεται και η χρήση φαρμάκων όπως η κορτιζόνη, οι αναστολείς αντλίας πρωτονίων, τα αντικαταθλιπτικά κ.λπ..

Προληπτικά μέτρα θα πρέπει να παίρνουν οι γυναίκες που έχουν χειρουργηθεί για καρκίνο του μαστού και οι άντρες που έχουν χειρουργηθεί για καρκίνο του προστάτη, διότι θεωρούνται υψηλού κινδύνου για την εμφάνιση οστεοπόρωσης.

Ένας νέος παράγοντας, που αναμένεται να φέρει επανάσταση στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης είναι το αντίσωμα έναντι της σκληροστίνης. Η σκληροστίνη, όπως ανέφερε ο επιμελητής του Ενδοκρινολογικού Τμήματος του 424 ΓΣΝΕ Αθανάσιος Αναστασιλάκης, είναι μια πρωτεΐνη, που παράγεται από τα οστεοκύτταρα και καταστέλλει τους οστεοβλάστες δηλαδή τα κύτταρα που παράγουν νέο οστό.

Αναμνήσεις...............

19 Οκτωβρίου 2010

Σε δύο μέρες λοιπόν έχουμε επέτειο γάμου όπως είχα αναφέρει σε παλαιότερη ανάρτηση και κλείνουμε 10 χρόνια γάμου. 16 που είμαστε μαζί!


Αφού πέρασε λοιπόν ένας χρόνος γνωριμίας και καλής φιλίας, εγώ που ήμουν με άλλον και εκείνος με άλλη, έφτασε η στιγμή να χωρίσουμε από τους δεσμούς μας και να έρθουμε πιο κοντά ο ένας στον άλλον. Αυτό έγινε σταδιακά χωρίς να καταλάβω καλά καλά πως παρά μόνο όταν πλέον τα σημάδια ήταν ολοφάνερα. Ότι κάτι παραπάνω ήθελε από εμένα δηλαδή πέρα της φιλίας μου. Ένα χαρακτηριστικό σημάδι ήταν ότι πάντα με άφηνε τελευταία με το αυτοκίνητο στο σπίτι μου μετά από βραδινή έξοδο, ενώ μέχρι τώρα γυρίζαμε με ταξί και φυσικά κατ' οίκον διανομή έκανε την πρώην του και τις δικές της φιλενάδες! Αν δεν μου έλεγε κάτι αυτό τι θα μου έδινε να καταλάβω ότι ενδιαφέρεται;

Κι όμως υπήρχαν κι άλλα σημάδια. Όπως μια φορά σε πάρτι μιας φίλης μου ζήτησε να κατέβουμε μαζί μέχρι το αυτοκίνητο για να διαλέξουμε κασέτες με μουσική. Ναι, τότε ακόμα ζούσαν οι κασέτες. Μιλάμε για το έτος 1996! Πόσο μακρινό μου φαίνεται τώρα!!!!!
Και κάθε φορά που με άφηνε σπίτι μου έλεγε ότι θέλει να μου πει κάτι αλλά δεν θέλει να με κουράσει παραπάνω γιατί τότε δούλευα απογεύματα μέχρι τις 10 το βράδυ και το πρωί είχα τη σχολή....... Ώσπου, έφτασε η 21η Οκτωβρίου 1996 και μια παλιά πλέον φίλη έκανε πάρτι γενεθλίων σε ένα νυχτερινό μαγαζί. Κατά τη διάρκεια του όλο και ερχόταν δίπλα μου, όλο και έβαζε το χέρι του πίσω στον καναπέ αλλά γύρω μου και μάλιστα χόρεψε κιόλας μαζί μου κάτι που δεν το έχει ξανακάνει από τότε!

Φεύγοντας από το μαγαζί κατά τις 3 τα χαράματα.... Να σημειώσω εδώ ότι η μέρα ήταν Παρασκευή και εγώ ήμουν από το πρωί στο πόδι..... μπήκαμε όλοι στο αυτοκίνητο για να γυρίσουμε σπίτι. Τον αδερφό του τον εξορίσαμε γιατί δεν χωρούσε και ευτυχώς που είχε το μηχανάκι του αλλιώς τον έβλεπα να γύριζε σπίτι με τα πόδια!!! Φυσικά με άφησε και πάλι τελευταία και εκεί είπε για άλλη μια φορά τη γνωστή φράση: "Έχω κάτι να σου πω αλλά άστο για αύριο γιατί είσαι κουρασμένη τώρα!" Αλλά επειδή εγώ είχα νευριάσει με το όλο θέμα του είπα ότι δεν πρόκειται να βγω από το αυτοκίνητο αν δεν μου πει τι τρέχει! Τελικά πήρε θάρρος, χαχαχα... και μου είπε ότι θα ήθελε κάτι παραπάνω από τη φιλία μου και μάλιστα ότι το βλέπει και σοβαρά! Είπαμε είδε τα παιδιά του στα μάτια μου......

Εγώ έκανα και τη δύσκολη τρομάρα μου! Του είπα ότι θέλω να το σκεφτώ και θα του απαντούσα την επόμενη και φυσικά το δέχτηκε. Το επόμενο βράδυ είχαμε κανονίσει με μια φίλη εγώ και εκείνος με τον αδερφό του να πάμε σε ένα μαγαζί στο Μικρολίμανο (για όσες ξέρετε από Αθήνα). Ξέχασα να αναφέρω ότι όλο αυτό το διάστημα μιλούσαμε από το τηλέφωνο οπότε είχα τη 'χαρά' να γνωρίζω τη φωνή της μέλλουσας πεθεράς μου!

Φτάνοντας στην είσοδο του μαγαζιού διαπιστώνω ότι δεν έχω ψιλά, δηλαδή χιλιάρικο-μην ξεχνάμε ακόμα κυκλοφορούσε η δραχμή-και ο καλός μου είπε να τα πληρώσει εκείνος και θα τα βρίσκαμε μετά. Το μαγαζί μέσα είχε δυνατή μουσική αλλά ακόμα λίγο κόσμο αφού είχαμε πάει νωρίς και από τους πρώτους. Παραγγείλαμε τα ποτά μας και γυρνώντας προς το μέρος του, του λέω το εξής:

"Να ξέρεις ότι σχετικά με το χθεσινό σου λέω ναι!"

Όμως εκείνος δεν άκουσε τη λέξη 'χθεσινό' και νόμιζε ότι εννοούσα το αντίτιμο της εισόδου που πλήρωσε και τι γυρίζει και μου λέει;

"Δεν πειράζει θα τα βρούμε μετά!!!"

Φυσικά ξέσπασα σε γέλια και εκείνος αναρωτιόταν που το βρήκα το αστείο μέχρι που του εξήγησε η φιλενάδα μου! Με πήρε τότε από το χέρι και πήγαμε έξω και καλά για να πάρουμε τσιγάρα.... που δεν πήραμε ποτέ χαχαχαχα..... πήγαμε πίσω από ένα δεντράκι και εκεί φιληθήκαμε για πρώτη φορά!

Συνεχίζεται......


18 Οκτ 2010

Πάρτυ γενεθλίων | Νεφέλη

Πριν αρκετό καιρό είχα κάνει μια ανάρτηση σχετικά με τα Καλοκαιρινά γενέθλια της Νεφέλης μου.

Στις 2 Οκτωβρίου έφτασε λοιπόν η στιγμή για το παρτάκι της. Το δεύτερο πάρτι γενεθλίων, αυτή τη φορά όμως με τους συμμαθητές της που τόσο επιθυμούσε! Κλείσαμε λοιπόν μια αίθουσα στα Mc Donalds της γειτονιάς μας, είχαμε και 2 κλοουν (1 του μαγαζιού που ήταν προσφορά και 1 δικό μας-η κοπέλα που ήταν και στα γενέθλια της Ναντίνας), παιχνίδι, φαγητό (πλαστικό αλλά εντάξει για μια φορά) και πολύ καλή διάθεση!

Η τούρτα μας!

Με τη μικρούλα μας φιλενάδα, την Αννούλα!


Παίξαμε πολλά παιχνίδια!


Κάναμε και face painting!
















Σβήσαμε και το κεράκι μας (έχω και βιντεάκια αλλά για έναν περίεργο λόγο δεν μου τα ανεβάζει)


Και φάγαμε όλοι μαζί!




Να είσαι πάντα ευτυχισμένη μωρό μου!
Η μανούλα σου!


Mount Πήλιο

Η Νεφέλη για σήμερα είχε να κάνει μια εργασία στη Μελέτη Περιβάλλοντος. Έπρεπε να κατασκευάσουν έναν τόπο, είτε πεδινό, είτε παραθάλασσιο, είτε ορεινό με επίπεδα. Δηλαδή θα μου πείτε.

Έπρεπε να βάλουν χαρτόνια το ένα πάνω στο άλλο ώστε να δημιουργήσουν επίπεδα όπως πχ κάτω κάτω θα ήταν καφέ (η γη), παραπάνώ κίτρινο (χωράφια), πράσινο (βουνό), άσπρο (χιόνι) κλπ. Επειδή όμως δεν μας έβγαινε καλό με τα κανσόν χαρτόνια, δηλαδή δεν φαινόντουσαν τα επίπεδα αποφασίσαμε να κάνουμε την άσκηση με τον εναλλακτικό τρόπο.

Ο εναλλακτικός τρόπος λοιπόν ήταν και πιο δημιουργικός. Μπορούσες να δημιουργήσεις ένα κάπως τρισδιάστατο τόπο βάζοντας και δέντρα, σπιτάκια κλπ. Και επιλέξαμε αυτόν. Στο χορό της δημιουργίας μπήκε και η Ναντίνα και ορίστε το αποτέλεσμα: