Ένα παιδί δίνει 17 πολύτιμες συμβουλές στη ΜΑΜΑ του.

17 υπέροχες συμβουλές για όλες τις μαμάδες που θα μπορούσαν να μας πουν και τα δικά μας παιδιά!!! Διαβάστε τες με προσοχή και σκεφτείτε τις καλά μια προς μια. Υπάρχουν στιγμές που έχετε υποκύψει σε κάποια από αυτές; Γιατί τελικά και τα παιδιά μας μπορούν να μας πουν πολλά ΜΗ!

1. Μη φοβάσαι να είσαι σταθερή μαζί μου. Αυτό με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.

2. Μη με παραχαϊδεύεις. Ξέρω πολύ καλά πως δεν θα πρέπει να μου δίνεις οτιδήποτε σου ζητώ. Σε δοκιμάζω μονάχα για να δω.


3. Μη με κάνεις να νιώθω μικρότερος/η από ότι είμαι. Αυτό με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά τον/την σπουδαίο/α.

4. Μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο αν μπορείς. Θα προσέξω περισσότερο αυτό που θα μου πεις αν μου μιλήσεις ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε οι δυο μας.

5. Μη μου δημιουργείς το συναίσθημα πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα. Μπερδεύονται μέσα μου όλες οι αξίες που έχω μάθει να αναγνωρίζω.

6. Μη με προστατεύεις από τις συνέπειες των πράξεων μου. Χρειάζεται πολλές φορές να πάθω για να μάθω.

7. Μη δίνεις μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα-ίσα για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα.

8. Μη με μαλώνεις συνεχώς. Γιατί θα χρειαστεί να προστατεύσω των εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.

9. Μην ξεχνάς πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θα πρέπει να σου είναι δύσκολο να κρατήσεις το ίδιο βήμα με εμένα, αλλά προσπάθησε σε παρακαλώ.

10. Μη μου δίνεις επιπόλαιες υποσχέσεις. Νιώθω πολύ περιφρονημένος/η όταν δεν τις κρατάς.

11. Μην υπερτιμάς την τιμιότητα μου. Συχνά οι απειλές σου με σπρώχνουν στην ψευτιά.

12. Μην πέφτεις σε αντιφάσεις. Με μπερδεύεις έτσι, αφάνταστα και με κάνεις να χάνω την πίστη μου σε εσένα.

13. Μη με αγνοείς όταν σου κάνω ερωτήσεις γιατί θα ανακαλύψεις πως θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.

14. Μην προσπαθείς να με κάνεις να πιστέψω πως είσαι τέλεια ή αλάνθαστη. Είναι μια δυσάρεστη έκπληξη για εμένα να ανακαλύπτω πως δεν είσαι ούτε το ένα ούτε το άλλο.

15. Μην διανοηθείς ποτέ πως θα πέσει η υπόληψη σου αν μου ζητήσεις συγγνώμη. Μια τίμια αναγνώριση του λάθους σου μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απέναντι σου.

16. Μην ξεχνάς πως μου αρέσει να πειραματίζομαι. Χωρίς αυτό δεν μπορώ να ζήσω. Σε παρακαλώ παράδεξου το!

17. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΩ χωρίς ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ. Αυτό όμως δεν χρειάζεται να στο πω, έτσι δεν είναι ΜΑΝΟΥΛΑ;

Το παραπάνω μας είχε δοθεί από τη δασκάλα στο νηπιαγωγείο της μεγάλης μου κόρης μαζί με το πρόγραμμα που θα ακολουθούσαν όλη τη χρονιά καθώς και τη λειτουργία του. Δυστυχώς δεν αναφέρει πηγή και δεν γνωρίζω το δημιουργό του.


Σχόλια

  1. Πολύ ενδιαφέρον!! Σε κάνει να βλέπεις τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία!! Θα μου επιτρέψεις να το αναδημοσιεύσω!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ,
    ΣΑΝ ΜΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............