Ξέσπασμα;; Μήπως συμβαίνει κάτι άλλο;;

Εκπαίδευση και πάλι εκπαίδευση ...και δεν εννοώ αυτή που "παρέχεται" στα δημόσια σχολεία, αλλά αυτή που δίνεται αφειλοκερδός και με αγάπη στο σπίτι από τους γονείς. Δύσκολο; ...μάλλον η πιό ήπια λέξη που θα μπορούσα να βάλω!!

Τελευταία, η κόρη μου και ο γιος μου αλλάζουν τα δεδομένα, εξελίσονται. Η κόρη μου έχει αρχίσει να ζητάει με επιτακτικό τρόπο αυτό που θέλει, ό,τι κι αν είναι αυτό και μουλαρώνει κοινώς. Ο γιός μου από την άλλη εκεί που είχαμε συνηθίσει και τον έβαζα στο κρεβάτι του με το μπουκάλι του και τον έπερνε ο ύπνος χωρίς φωνές και κλάμματα και οδηρμούς, τώρα χτυπιέται, κλαίει, θέλει "αγαλιά" (=αγκαλιά) και δεν σταματάει!! Τί κανώ; Πρώτα από όλα υπομονή και ψυχραιμία!!

Στην κόρη μου, της λέω ότι δεν είναι μόνη της για να γίνονται όλα όταν και όποτε τα ζητάμε. Ότι είναι και ο αδερφός της που θέλει και εκείνος να κάνει πχ κούνια, ή να δει κάτι άλλο στην τηλεόραση. Λίγο ο ένας λίγο ο άλλος. Όταν τελειώνει το έργο του ενός βάζουμε το άλλο. Και μετά παιχνίδι στην κούνια, λίγο ο μιρός λίγο εσύ σαν μεγάλη που είσαι! Φυσικά λόγω του ότι η κόρη μου είναι πεισματάρα εκ φύσεως δεν περιμένω να ξεπεράσουμε αυτήν την περίοδο σύντομα. Επίσης ο αδερφός της δεν είναι σε ηλικία που ζητάει να δει κάτι στην τηλεόραση, αλλά σε λίγο θα είναι, όποτε γίνεται ένα είδος προετοιμασίας στην μεγάλη για να αποδεκτεί τις επιθυμίες και του άλλου. Να μπορεί να είναι συγκαταβατική και υπομονετική.

Ο γιος μου τώρα από την άλλη, η νευρικότητα και τα κλάμματα που έχει όταν πάει για ύπνο, όταν τα αντιμετωπίζω με νεύρα και εγώ τα πράγματα το αντίθετο από καλύτερα γίνονται. Οπότε με ήρεμο και σταθερό αλλά και επιτακτικό ύφος του λέω "έλα κάτσε εδώ μαζί με το σκυλάκι σου για νάνι", το λέω αρκετές φορές μέχρι να ηρεμήσει. Την πρώτη ημέρα πέρασε πάνω από μισή ώρα για να ηρεμήσει. Εχθές μέσα σε λίγα λεπτά είχε ηρεμήσει. (Τυχαίο; Δεν νομίζω!!!)

Τα παιδιά περνάνε στάδια, τα οποία προσωπικά τα ονομάζω "στάδια εξέλιξης". Εάν το καταλάβουμε αυτό τότε δεν θα πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ως αντιδράσεις και ξεσπάσματα, χωρίς να λέω ότι δεν υπάρχουν κι αυτά. Αλλά στάδια που αναιβένουν σε κλίμακα εκπαίδευσης. Σαν να λέμε τώρα ήμαστε στο Νήπιο, τώρα στο Δημοτικό και πάει λέγοντας. Από μέρους μας λοιπόν θα πρέπει να έχουμε να μάτια και τα αυτιά μας ανοιχτά, για να μην πω όλες τις αιθήσεις και τις 6! (ναι καλά διαβάσατε και τις 6! γιατί η μάνα έχει ΚΑΙ 6η αίσθηση)  για να αντιληφθούμε τί ακριβώς συμβαίνει και να δράσουμε αναλόγως! Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολη υπόθεση να είσαι γονιός! Είναι εύκολη υπόθεση όμως να αγαπάς ανιδιοτελώς και όλα τα άλλα έρχονται από μόνα τους με πολύ δόση λογικής!


Σχόλια