Μαμά, θέλω κι άλλο!!!

Όπως λέει το παρακάτω άρθρο: Τα παιδιά είναι οι πιο αυστηροί κριτές μας στην κουζίνα. Τους αρέσουν οι απλές γεύσεις και έχουν αδυναμία στα γλυκά. Πως, όμως, να τα πείσει κανείς ότι πολύ συχνά δεν είναι  υγιεινά; Επειδή δεν γίνεται να τους τα στερήσουμε, αλλά ούτε και να τους επιτρέψουμε να τρώνε ότι να 'ναι, δείτε τι μας προτείνουν οι ειδικοί του περιοδικού Vita

Υπέροχες και γλυκές συνταγές για τους μικρούς μας φίλους! Για να ξέρουμε τι τρώνε. Και πιστέψτε με θα ξέρουμε. Αφού θα τις έχουμε ετοιμάσει εμείς!!!

Να σας προτείνω και εγώ μια συνταγή δικής μου έμπνευσης που αρέσει πολύ στη μεγάλη μου κόρη!

Το απόγευμα συνήθως οι μικρές τρώνε γιαούρτι . Η μικρή δεν προτιμά το δικό της σκέτο αλλά με ζάχαρη και καμιά φορά τρώει και τα έτοιμα..... ξέρετε αυτά με τα σοκολατένια μπαλάκια! Δυστυχώς δεν μπορώ να την πείσω να φάει το γιαούρτι της με λίγο μέλι ή όπως το τρώει η αδερφή της.

Δηλαδή έτσι:

Παίρνουμε ένα γιαούρτι Total της Φάγε ή πλήρες σε λιπαρά ή 2% λιπαρά.
Βάζουμε το μισό σε ένα μπολάκι και φυλάμε το άλλο ή στην προκειμένη περίπτωση εγώ το δίνω στη μικρή!
Προσθέτουμε 1 κουταλιά της σούπας μέλι, φρούτα σε κομματάκια (τώρα τρελαινόμαστε για βανίλιες, ροδάκινα κλπ), λίγα κορν φλεικς ολικής άλεσης και έτοιμο το απογευματινό μας σνακ.

Τι σνακ δηλαδή που είναι ολοκληρο γεύμα!!!!
Δοκιμάστε το κι εσείς. Είναι ιδανικό για δίαιτα.


Σχόλια

  1. μμμμμ φανταστικός συνδυασμός !!!!μου αρέσει επίσης με δημητριακά και μέλι!!!!! Μου άνοιξες την όρεξη τώρα !!! και με την ζέστη είναι οτι πρέπει ! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κόρη μου προσθέτει και κανέλα!!!!
    Τρομερός συνδυασμός!!!
    Να το δοκιμάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό!!! Θα το δοκιμάσω!!! Ευχαριστώώώώώώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο!Θα το δοκιμάσουμε σήμερα κιόλα!

    Και ειδικά με τα φρούτα θα ξετρελαθούν αφού τους έχουν τρομερή αδυναμία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............