Follow me Friday!


Με μια μέρα άδεια λόγω σχολικής εορτής και μια αργία δεν κατάλαβα πότε έφτασε η Παρασκευή. Από αύριο Σαββατοκύριακο αλλά πρώτα πρέπει να κλείσουμε αυτή την εβδομάδα με παιχνίδι.

Και μάλιστα το καθιερωμένο πλέον, Follow me Friday.... Ακολουθήστε μας λοιπόν και αυτή την Παρασκευή για να μας γνωρίσετε ακόμα καλύτερα.

Ένα σωστό παιχνίδι έχει και όρους. Για να τους θυμηθούμε για άλλη μια φορά. Για να έχουμε fair play!

1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο ιστολόγιο σας.
2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού, αν δεν είστε ήδη.


Πάμε να παίξουμε λοιπόν με τις, γνωστές σε όλους πια, 5 ερωτήσεις μας.

1. Πείτε κάτι που σας εκνευρίζει!
Να μου συμπεριφέρονται σαν σκουπίδι......

2. Τι κάνει έναν φίλο καλό;
Να ξέρει να ακούει, να σε αφουγκράζεται, να είναι πάντα δίπλα σου όταν τον χρειάζεσαι, να μην σε εγκαταλείπει, να ξέρει τι σκέφτεσαι κοιτώντας σε στα μάτια........

3. Ποιο είναι το μεγαλύτερο ελάττωμα σας;
Το κάπνισμα.........

4. Πείτε κάτι που δεν θα μπορέσετε να ξεπεράσετε ποτέ στη ζωή σας.
Τον τρόπο που με έσφιγγε στην αγκαλιά της η γιαγιά μου όταν χάσαμε τον παππού μου, το ότι δεν μπορούσα να κλάψω στην κηδεία της, τον τρόπο που 'έφυγε' μια πολύ καλή φίλη.......

5. Η δουλειά σας είναι αυτό που πάντα θέλατε να κάνετε;
Ε, μην τρελαθούμε κιόλας!!!!!! Όχι βέβαια. Άλλο σπούδασα και άλλο κάνω...... Και νιώθω ότι κάπου έχω χάσει τον εαυτό μου.


Σχόλια

  1. Ειπα και εγω που εισαι καλη μου σημερα??Παραλιγο να παρεις απουσια...Και εγω σπανια μεν αλλα καμια φορα στη δουλεια καποιοι μου μιλαν ασχημα και τρελενομαιιι!!!Καλο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εδω και εγω κοριτσια,χθες ειχαμε διακοπη ρευματος και σημερα ημουν αδιαθετη ετσι αργησα λιγο αλλα τελικα επαιξα και εγω.φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά τον θάνατο αγαπημενων μας ανθρώπων δεν το ξεπερναει κανεις...κι ας λένε πως ο χρόνος είναι γιατρός.Το μόνο που με παρηγορεί είναι πως είναι δίπλα μας και μας προστατευουν!Ξέρω πολύ καλά πως τα παιδιά μου έχουν το δικό τους φύλακα άγγελο!Το παππού τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............