Follow me Friday | Το ξεχασμένο!


Την προηγούμενη εβδομάδα το 'ξέχασα' το παιχνιδάκι μας. Μάλλον όταν κατάλαβα ότι κάποιες blogo-φιλενάδες είχαν ήδη παίξει ήταν 12 το βράδυ και εγώ δεν είχα καμία όρεξη εκείνη την ώρα, ούτε δούλευε το μυαλό σωστά για να απαντήσω. Βλέπετε εκείνες τις ώρες πλέον 'κατεβάζω ρολά'.

Λοιπόν, χωρίς τους κανόνες-θα μπουν σε ξεχωριστή ανάρτηση με τις νέες ερωτήσεις........... πάμε να απαντήσουμε στις ερωτήσεις την προηγούμενης εβδομάδας.

1. Αν επιλέγατε εσείς το όνομα σας ποιο θα ήταν αυτό;
Όταν ήμουν μικρή μου άρεσε ιδιαίτερα το Δέσποινα, δεν ξέρω γιατί και ούτε το έψαξα. Τώρα έχω συμφιλιωθεί με το όνομα μου. Όχι το ολόκληρο αλλά το υποκοριστικό του. Ελίζα. Καλό δεν είναι;

2. Ποιος είναι ο αγαπημένος παιδικός ήρωας σε cartoon?
Τον θυμάστε τον Sport Billy; Τρελή και παλαβή δεν έχανα επεισόδιο. Ειδικά την τσάντα του τη λάτρευα. Να είχαμε μία τέτοια!!!

3. Ποιο είναι το ταξίδι των ονείρων σας;
Στο χωριό του Άγιου Βασίλη στη Λαπωνία μαζί με τις κόρες μου. Κάθε χρόνο που το βλέπω στην τηλεόραση ζηλεύω.

4. Τι θα γράφατε σε κάποιον που δεν μπορείτε να του το πείτε;
Μαζεύω τα πράγματα μου από το γραφείο και σηκώνομαι και φεύγω. Αλλά δεν μπορώ να το πω γιατί του κάνω χάρη.

5. Οδηγείτε;
Προς το παρόν όχι! Το πότε θα γίνει πραγματικότητα δεν το ξέρω. Ίσως σε μια άλλη ζωή.

Σχόλια

  1. Ελίζα περίμενα κι εγω να το δω...αλλά ξεχαστηκα κι εγω την περασμενη εβδομαδα!!! Αναμένω το σημερινό!!!φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μισό κι έφτασα.... Είμαι στο γραφείο και με καθυστερούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δεν προλαβαίνω να παίξω σήμερα......:-(

    Πρέπει να φύγω και στο σπίτι το λαπτοπι τα έχει φτύσει!!!

    Θα προσπαθήσω να παίξω την επόμενη βδομάδα!!!

    Καλό Σ/Κ κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Koριτσια ακομα και εγω δεν προλαβα να παιξω την προηγουμενη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............