Follow me Friday | Το σημερινό!


Σήμερα λοιπόν, επειδή δεν βλέπω πολύ κίνηση στα blogs ας θέσω εγώ τις ερωτήσεις για αυτή την εβδομάδα!

Πάμε να θυμηθούμε τους κανόνες γιατί έχει σημασία.

1. Να κάνετε μια ανάρτηση του παιχνιδιού στο ιστολόγιο σας.
2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε ήδη.





Πάμε να παίξουμε λοιπόν!

1. Ποιο ήταν το αγαπημένο σας Χριστουγεννιάτικο δώρο;
Όλα αυτά τα χρόνια έχω πάρει πολλά δώρα τα Χριστούγεννα. Αλλά θυμάμαι ότι το καλύτερο από όλα ήταν όταν ήμουν έγκυος στη δεύτερη κόρη μου. Είχαμε βγει στο μπαλκόνι με τον άντρα μου να καπνίσουμε (μη μου την πέσετε τώρα για τσιγάρο-εγκυμοσύνη) και ξαφνικά έσβησαν όλα τα φώτα και ακούστηκαν μακρινές οι φωνές των πλοίων από τον Πειραιά! Μια η εγκυμοσύνη μου, μια που σκεφτόμουν την πρώτη μου κόρη που κοιμόταν στο διπλανό δωμάτιο, μια που είχα τον άντρα μου στο πλάι μου λίγο θέλει η στιγμή να μετατραπεί στο πιο όμορφο δώρο του κόσμου;
Κατά τα άλλα θυμάμαι και ένα άλλο δωράκι. Ένα CD που είχα ζητήσει στη μαμά μου και μου έκανε τη δύσκολη για να μου το πάρει. Όταν το είδα σχίζοντας ένα πολύχρωμο χαρτί κάποια Χριστούγεννα μόνο που δεν έκλαψα! Μανούλα σ' αγαπώ!

2. Γράφατε γράμμα στον Άγιο Βασίλη;
Εννοείται!!!! Και οσονούπω θα γράψουμε μαζί με τις κόρες.

3. Που σας αρέσει να γιορτάζετε τα Χριστούγεννα; Σε χωριό ή στην πόλη;
Βασικά και τα δύο έχουν τη μαγεία τους την περίοδο των Χριστουγέννων. Η πόλη 'φοράει' τα καλά της και μετά τη Δύση του ηλίου φωταγωγείται απ' άκρη σ' άκρη. Αλλά και στο χωριό είναι καταπληκτικά. Ειδικά αν έχει χιονίσει κιόλας! Άλλωστε αν δεν είναι λευκά τα Χριστούγεννα τι νόημα έχει; Νομίζω ότι Χριστούγεννα και χιόνι πάνε μαζί. Δεν νομίζετε;

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σας Χριστουγεννιάτικο τραγούδι;
Δεν είναι ένα αλλά δύο!
Ο Ρούντολφ και το Santa Claus is coming to town

5. Πότε μοιράζετε τα δώρα; Χριστούγεννα ή Πρωτοχρονιά;
Πάντα στην οικογένεια μας τα δώρα τα μοιράζαμε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς. Ακριβώς μετά την αλλαγή του χρόνου. Το έχουμε διατηρήσει αυτό και σήμερα με κάποιες τροποποιήσεις. Τα παιδιά ανοίγουν τα μισά δώρα τα Χριστούγεννα και τα άλλα μισά την Πρωτοχρονιά.
Επειδή όμως οι καιροί δυσκολεύουν και τα παιδιά μεγαλώνουν μάλλον θα περιοριστεί το άνοιγμα για μόνο το βράδυ της Πρωτοχρονιάς.

Άκρως Χριστουγεννιάτικο σήμερα το παιχνίδι δεν νομίζετε;

Σχόλια

  1. Γιατί δεν μπορώ να βρω το ιστολόγιο σου;
    Δεν το έχεις προσθέσει στο προφιλ σου στο blogger.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες Χριστουγεννιάτικες Ερωτήσεις! Πάω να παίξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελειες ερωτησεις και μου αρεσει πολυ που ειναι χριστουγεννιατικες!!!!Τα τραγουδακια ειναι και εμενα απο τα αγαπημενα μου!!!Ουφ αντε να ερθουν οι γιορτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............