Η διδυμοκοιλίτσα μεγαλώνει...............

και μεγαλώνει, κάθε μέρα και περισσότερο!!!!


Και εμείς χαιρόμαστε μαζί με τη μαμά τους!

Πάντως ειλικρινά σας μιλάω, κάθε εβδομάδα που περνάει, βλέπω τεράστιες αλλαγές στη μαμά Νίκη. Ειδικά στην κοιλιά. Πλέον η εγκυμοσύνη της έχει φτάσει στις 22 εβδομάδες και 3 μέρες, για την ακρίβεια, και εμένα μου φαίνεται ότι είναι παραπάνω. Μετά όμως θυμάμαι ότι μέσα στην κοιλίτσα της φιλοξενεί δύο μωράκια.

Μήπως θέλετε να μάθετε και το φύλο των μωρών; Έχουμε ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι!!!! Τα είδε καθαρά η μανούλα τους στον υπέρηχο του Β΄ Επιπέδου που έγινε λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Δυστυχώς η νονά, δηλαδή εγώ, δεν μπορούσα να είμαι μέσα την ώρα του υπερήχου καθώς είχα πάει και εγώ για ένα τσεκ απ και παρόλο που δεν είχα κλείσει ραντεβού μας πήραν την ίδια ώρα. Θα περιμένω να γεννηθούν τώρα για να τα γνωρίσω από κοντά!














Σχόλια

  1. Τί όμορφη που είναι! Μπράβο της! Με το καλό να έρθουν! Και εσύ Νουνά ποιό θα βαφτίσεις από τα δύο, το αγόρι ή το κορίτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, το κορίτσι φυσικά.
    Το αγόρια λέει το θέλει ο αδερφός της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ότι καλύτερο, ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι !!!
    αντε να περάσει ο καιρός και να τα παρετε στην αγκαλιά σας !!!!

    να δώσεις και απο μένα ένα φιλάκι στην κοιλίτσα της μανουλας


    καλημέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Maria B.
    Να είσαι σίγουρη για αυτό! Μάλιστα έχω καλύτερη ιδέα. Θα βάλω τη μικρή μου κόρη να φιλήσει την κοιλίτσα της που είναι και στο ύψος της! Δεν θα είναι το πιο γλυκό φιλάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............