Έξαρση δημιουργικότητας!

Στο Mamma El Press η μαμά δημοσιεύει το πρωί της 17ης Φεβρουαρίου το άρθρο για τα "Μυστικά της δημιουργικότητας" και το βραδάκι οι κορούλες της έχουν έξαρση δημιουργικότητας.

Και πιστέψτε με! Εγώ δεν έβαλα πουθενά το χεράκι μου. Μάλλον το κουνελάκι μας τους κούνησε την ουρίτσα του και τσουπ, βρήκαν την ευκαιρία. Αααα και απολύτως εύκαιρο το κινητό της μαμάς. Βασικό εργαλείο για να μπορέσω τώρα εγώ να το μοιραστώ μαζί σας.

Κυρίες και κύριοι και μικρά μας παιδιά, η Mamma El σας παρουσιάζει ένα άκρως ερασιτεχνικό και δημιουργικό βίντεο με πρωταγωνιστές τους:

Νεφέλη, Ναντίνα και φυσικά το νέο μας ταλέντο (εμφανίζεται σε λίγες σκηνές) τη Μπαλίνα!


Συγχωρήστε μας τα λίγο σκοτεινά σημεία. Την επόμενη φορά θα τοποθετήσουμε λάμπα και κάτω από το τραπέζι της κουζίνας!


Σχόλια

  1. Να τα χαίρεσαι !!! πολύ καλό βίντεο, όμορφο μπλογκ καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου σε ευχαριστώ πολύ. Σε παρακολουθώ κι εγώ, προσπαθώ σε κάθε ανάρτηση, αλλά δεν τα καταφέρνω.
    Μάλιστα να φανταστείς το σκέφτηκα πολύ μέχρι να το ανεβάσω. Έλεγα μέσα μου "Ωχ, ρεζίλι θα γίνουμε" αλλά μετά όταν το ξαναείδα αποφάσισα ότι δεν έπρεπε να λείπει από το ιστολόγιο.
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............