Να βγάλουμε τις πατούσες μας;


Την προηγούμενη Παρασκευή, μετά τα κολυμβητήρια και τα αγγλικά, έχουμε μαζευτεί στην κουμπάρα μου για λίγη ώρα. Γενικά το έχουμε καθιερώσει αυτό οι μαμάδες και γίνεται πραγματικότητα σχεδόν κάθε Παρασκευή. Έτσι, μαθαίνουμε και τα νέα η μία της άλλης.
Κάποιες καθιερώνουν τον πρωινό καφέ, εμείς έχουμε καθιερώσει το βραδινό κονιακάκι συνοδεία ξηρών καρπών χαχαχαχα.....

Στο σπίτι της κουμπάρας μου λοιπόν μαζεύονται τέσσερις μαμάδες και οχτώ παιδάκια. Όλες γυναίκες ε; Και ενώ καθόμαστε στην κουζίνα, τσουπ, να σου ξαφνικά τρεις από τις μικρές, μαζί και η δικιά μου (η Ναντίνα) και τι μας λένε;

"Να βγάλουμε τις πατούσες μας;"

Εννοώντας φυσικά τις κάλτσες τους!!!!!!

Σχόλια

  1. Ε Ναντίνα είναι αυτή είπαμε! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και να φανταστείς ότι είναι φράση που χρησιμοποιεί περισσότερο η φιλενάδα της η Ισαβέλλα γιατί προχθές μας το είπε ξανά!!!! χαχαχαχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα εμένα δεν ρωτάνε!Τις βγάζουν κατευθείαν!χαχαχα

    Όλη μέρα σαν τα γυφτάκια κυκλοφορούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμάς είναι ευγενικά παιδιά!!!! Χαχαχαχα..... Πρέπει να ξέρουν αν οι μαμάδες το επιτρέπουν!!!
    Φιλάκια Τζενούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............