"Έφυγε" ο Νικόλας......


Έτσι μου είπε η μητέρα μου χθες το βράδυ από το τηλέφωνο..... Και αναρωτήθηκα ποιον Νικόλα εννοούσε, μέχρι που μου επανέλαβε... "Έφυγε ο Νικόλας Παπάζογλου". Σαν να τον ήξερε χρόνια, σαν να ήταν δικός της άνθρωπος, σαν να πίνανε καφέ χθες.

Ένας τραγουδοποιός ευρέως γνωστός και τόσο σεμνός συνάμα. Ένας τραγουδοποιός που μεγάλωσα με τα τραγούδια του, ταξίδεψα με τους στίχους του, ξεσηκώθηκα με τη μουσική του, ονειρεύτηκα άλλους τόπους, ερωτεύτηκα, έκλαψα, γέλασα.....

Δεν θα ξεχάσω, ποτέ στη ζωή μου, τη συναυλία που παρακολούθησα στην παραλία του Μυλοπόταμου, στο Πήλιο. Μια συναυλία που όμοια της δεν θα υπάρξει...... Με το κύμα να σκάει δίπλα σου, το φεγγάρι να σε λούζει με το φως του, την καλοκαιρινή βροχή να σε δροσίζει και στη σκηνή ο Νικόλας, παρέα μόνο με το μπαγλαμάδακι του να σε κάνει να ανατριχιάζεις τραγουδώντας τον Αύγουστο!!!!!

Δεν θα ξεχάσω, τις βραδιές στο μπαράκι του ξαδέρφου μου, στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου που διασκεδάζαμε με τη μουσική του Νικόλα, πίνοντας τσίπουρα, γελώντας και κοροϊδεύοντας τον ξάδερφο μου γιατί η κασέτα με τα τραγούδια του έπαιζε συνεχόμενα από νωρίς το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ.......

Νικόλα εσύ μπορεί να "έφυγες" αλλά η μουσική σου, τα τραγούδια σου θα είναι εδώ για να συνεχίσουν να μας ταξιδεύουν, να συνεχίσουν να μας κάνουν να ονειρευόμαστε, να συνεχίσουν να μας κάνουν να ερωτευόμαστε, να συνεχίσουν να μας κάνουν να ανατριχιάζουμε, να συνεχίσουμε να σε αγαπάμε.....

Καλό σου ταξίδι Νικόλα!

Σχόλια

  1. ΜΑΡΙΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ18 Απριλίου 2011 στις 11:27 π.μ.

    Είναι πολύ κρίμα να φεύγουν τόσο νωρίς τέτοιοι άνθρωποι! Τραγούδια που συνδέονται με στιγμές της ζωής σου που δεν θα ξεχάσεις ποτέ! Πολύ αγαπημένος καλλιτέχνης!!! Καλό ταξίδι Νικόλα μας! Θα μας λείψεις πολύ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό του ταξίδι!!! Εχει αφήσει σπουδαία κληρονομιά πίσω του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............