Κούρα ομορφιάς!

Αλήθεια πόσο συχνά περιποιούμαστε τον εαυτό μας;

Παρόλο που είμαι αντιπρόσωπος σε μια αρκετά μεγάλη και γνωστή, εδώ και χρόνια, εταιρεία καλλυντικών δεν μπορώ να πω ότι περιποιούμαι καθημερινά την επιδερμίδα μου. Δεν βάφομαι για να πάω στη δουλειά μου-δεν προλαβαίνω κιόλας!-ούτε βάφω τα νύχια μου, ούτε απλώνω κρέμες σώματος κάθε φορά που κάνω μπάνιο. 
Υπάρχουν όμως μέρες-ευτυχώς αρκετές μέσα στο μήνα-που θέλω κι εγώ να περιποιηθώ τον εαυτό μου. Πάλι καλά θα μου πείτε!


Δεν είμαι ειδική λοιπόν στο να δίνω συμβουλές ομορφιάς, όμως σήμερα αυτό θα κάνω. Το έχω ανάγκη βρε αδερφέ!!!!

Λοιπόν, τι πρέπει να έχετε στο νεσεσέρ σας για μια πλήρη περιποίηση σώματος!

1 καθαριστικό προσώπου (σιχαίνομαι τις λοσιόν προσώπου και τα toner-προσωπική μου άποψη)
1 απολεπιστικό προϊόν προσώπου, κοινώς scrub
1 μάσκα προσώπου
1 κρέμα ημέρας
1 κρέμα νύχτας (αν και εγώ τα συνδυάζω συνήθως σε 2 σε 1-1 κρέμα και για πρωί και για βράδυ, αφού το πρωί και το λίγο νερό που προλαβαίνω να ρίξω στο πρόσωπο μου θεωρείται πολυτέλεια!!!)
1 κρέμα προσώπου σε μορφή gel (σούπερ δροσιστικό προϊόν και ενυδατικό 100%)
1 απολεπιστικό προϊόν χεριών (ναι και τα χέρια μας χρειάζονται απολέπιση!)
1 κρέμα χεριών
1 κρέμα σώματος

Εγώ που και που χρησιμοποιώ και κρέμες, scrub για τα πόδια. Ιδιαίτερα δροσιστικά και ξεκουράζουν τα πόδια μετά από μία κουραστική μέρα με τα τακούνια. Άσχετα αν εγώ φοράω πολύ σπάνια τακούνια! Αν η εργασία σας απαιτεί ορθοστασία προτιμήστε και ένα προϊόν για ποδόλουτρο.



Ξεκινήστε από το σώμα σας. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο με το αγαπημένο σας αφρόλουτρο, σκουπιστείτε καλά με την πετσέτα και απλώστε την κρέμα σώματος. Πως νιώθετε; Αρχίσατε να χαλαρώνετε;

Σημαντικό!
Η περιποίηση να γίνεται το βράδυ πριν τον ύπνο ή όταν έχετε νεύρα!
Ξέρω τις σας λέω!

Μετά περνάμε στην περιποίηση των ποδιών Βυθίστε τα πόδια σας σε μια λεκάνη με ζεστό νερό και ρίξτε λίγο από το προϊόν για ποδόλουτρο. Μόλις αρχίζει να κρυώνει το νερό σημαίνει ότι είστε έτοιμες για το επόμενο βήμα. Καθώς είναι βρεγμένα τα πόδια σας απλώστε το scrub και τρίψτε καλά τα πόδια με τα χέρια σας. Ειδικά στις φτέρνες. Εγώ δεν χρησιμοποιώ πέτρα. Μετά σκουπίστε τα καλά με μια καθαρή πετσέτα και απλώστε την κρέμα κάνοντας μασάζ στα πόδια σας!
Αν μπορεί να το κάνει κάποιος άλλος για εσάς φροντίστε να το αφήσετε τελευταίο γιατί δεν θα προλάβετε να περιποιηθείτε χέρια και πρόσωπο. Θα έχετε πιο σημαντικές δουλειές! Αν με εννοείτε!!!!

Στο πρόσωπο βάζουμε όλη μας τη μαεστρία! Παίρνουμε μια κορδέλα για να μαζέψουμε τα μαλλιά μας και να μη γίνουν μούσκεμα με τα νερά. Αφήστε που πέφτουν στο πρόσωπο και άντε να πλυθείς μετά!
Βάζουμε στο χέρι μας μια καλή ποσότητα καθαριστικού και δημιουργούμε σαπουνάδα. Το απλώνουμε με κυκλικές κινήσεις σε όλο το πρόσωπο, εκτός από τα μάτια μας. Ξεπλένουμε με άφθονο νερό και σκουπίζουμε καλά με μια πετσέτα.
Θυμηθείτε 1-2 φορές την εβδομάδα να κάνετε απολέπιση και να βάζετε μάσκα!

Βάζουμε μία μικρή ποσότητα κρέμα ματιών στο κάτω μέρος του ματιού (πάντα ξεχνάω πως το λένε!) και με κινήσεις από μέσα προς τα έξω και πάνω προς τα κάτω (σας φώτισα ε;) απλώνουμε μέχρι να απορροφηθεί καλά.
Μετά κάνουμε σχεδόν το ίδιο με την κρέμα προσώπου. Απλώνουμε την κρέμα με ανοδικές-δηλαδή προς τα πάνω-κυκλικές κινήσεις κάνοντας ταυτόχρονα μασάζ στο πρόσωπο.

Αρχίζουμε να αισθανόμαστε μια φρεσκάδα ε;

Τα χέρια τα αφήνουμε στο τέλος γιατί βρέχονται συνέχεια! Τα ξαναβρέχουμε, λοιπόν, για να απλώσουμε μια καλή ποσότητα απολεπιστικού και τρίβουμε τα χέρια μας καλά. Μην ξεχάσετε να τρίψετε και το πάνω μέρος του χεριού σας! Τα ξεπλένετε με άφθονο νερό και τα σκουπίζετε καλά.
Ήδη νιώθετε τη διαφορά; Μετά απλώνετε την κρέμα χεριών κάνοντας και εδώ μασάζ. Είπαμε! Αν υπάρχει κι άλλος στο παιχνίδι θα περάσετε υπέροχα!!!!

Κάπου διάβασα ότι όταν βάζουμε την κρέμα χεριών πριν πέσουμε για ύπνο τα χέρια μας ενυδατώνονται περισσότερο!

Είναι σημαντικό να περιποιούμαστε τον εαυτό μας, έστω κι αν αυτό δεν γίνεται σε καθημερινή βάση.
Αισθανόμαστε πιο χαλαρές, πιο ξεκούραστες και το πιο σημαντικό;
Πιο όμορφες!
Αφιερώστε κι εσείς λίγο χρόνο για τον εαυτό σας, σήμερα κιόλας!



Σχόλια