Την έκαψες τη φλάντζα......

Angry Birds made by Ναντίνα

Όχι που δεν θα είχαμε φρέσκες και σπαρταριστές ατάκες των κοριτσιών!!!! Μπορεί κάποιοι να τις έχετε διαβάσει στο facebook αλλά είπα να τις συγκεντρώσω και εδώ..... 

8 Νοεμβρίου 2013


Οι μικρές τρώνε πρωινό και εγώ ετοιμάζομαι για να φύγουμε για τα σχολεία μας.... Αύριο έχω γενέθλια και γυρνάει η Ναντίνα και μου λέει:

"Μαμά πόσο γίνεσαι αύριο;"

"Εεεεε άστο βρε κορίτσι μου τώρα αυτό" της λέω...

"Έλα μαμά πόσο γίνεσαι;"

"Εντάξει... 36!!"

Και γυρνάει στην αδερφή της και λέει:

"Το μωρό μεγάλωσε!!"


Χθεσινή άσκηση στο τετράδιο εργασιών...

Ο δάσκαλος της Ναντίνας τους έχει βάλει να γράψει στο τετράδιο εργασιών τι μήνυμα θα άφηνε στον τηλεφωνητή μου αν είχα φυσικα. 


"Μαμάκα πήρε η γιαγιά τηλέφωνο και θέλει να σου πει κάτι. Να την πάρεις αλλά όχι! Μετά τις 21:00!! Με αγάπη Ναντίνα...." Έχει βάλει και καρδούλα χαχαχα...


Και το κορυφαίο.....


Ρωτάω τη Νεφέλη αν έχει νερό το κουνέλι και μου λέει οτι έχει.
Ωραία της απαντάω... θύμισε μου την επόμενη φορά που θα του βάλεις νερό να το καθαρίσω με λίγη χλωρίνη γιατί έχει πιάσει μούχλα.
Μα το καθαρίζω με σαπούνι μου λέει.
Δεν κάνει τίποτα το σαπούνι πρέπει να βάλεις μούχλα για να καθαρίσει της απαντάω....

Μετά από δευτερόλεπτα συνειδητοποιώ ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτό που είπα.....
Νεφέλη τι είπα; 
Μούχλα μαμά.....

Αααα εντάξει καλά κατάλαβα.... χαχαχα....
Και τι μου λέει; 
Εντάξει μαμά την έκαψες τη φλάντζα!!!! Να στην αλλάξω;

Σχόλια