Παιχνίδι για να γνωριστούμε καλύτερα.

Η καλή μου φίλη Μάρη  και η επίσης καλύτερη φίλη Kalli με προσκάλεσε να παίξω σε ένα παιχνίδι για bloggers...... έτσι για να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας.

Πως παίζεται το παιχνίδι; Διαβάστε περικαλώ τις οδηγίες!!!!

-Γράψε ποιος σε προσκάλεσε στο παιχνίδι

-Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς

-Κάλεσε 10 ακόμη bloggers να παίξουν κι αυτοί στο παιχνίδι

Αγαπώ:

1. Τις κόρες μου.
2. Τον αντρούλη μου.
3. Να με λένε μανούλα.
4. Να είμαι με καλούς φίλους
5. Να μου λένε την αλήθεια.
6. Να ρεμβάζω από το μπαλκόνι μου το καταπράσινο πάρκο απέναντι μας.
7. Τη φύση και θα ήθελα να φύγω από την πόλη
8. Τα πρωινά γιατί ξεκινάει μια καινούργια μέρα.
9. Τις παλιές φωτογραφίες γιατί φέρνουν τόσες αναμνήσεις.
10. Τη ζωή γιατί είναι ωραία!

Θα ήθελα να προσκαλέσω τα παρακάτω blogs:

1. Το χαμομηλάκι
2. Πουαντερί
3. Μητρικός θηλασμός
4. Είμαι μαμά!
5. Συνταγές... από σπίτι!
6. Η μαμά του σκίουρου
7. Διδυμάκια εν δράση!
8. Newagemama
9. Τα ζουζούνια
10. Nipio.net


Σχόλια