Ψείρες οι ανίκητες;

Όχι πια! Τουλάχιστον για εμάς!

Θυμάμαι τον εαυτό μου μικρή με το πλούσιο σγουρό μαλλάκι μου. Πόσο ήθελα να το μακρύνω και να μοιάσω της μανούλας μου που το είχε ίσιο και μακρύ μέχρι τη μέση. Αλλά που τέτοια τύχη! Σγουρό καθώς ήταν το μαλλί μου δεν μάκραινε εύκολα. Αλλά πολύ εύκολα κόλλαγε ΨΕΙΡΕΣ!!! Το τι πόνο τραβούσα κάθε χρόνο για να τις βγάλει η μάνα μου από το κεφάλι μου δεν λέγεται! Κάποια στιγμή και αφού πήγα στο γυμνάσιο σταμάτησα να κολλάω. Εκτός από μία φορά που με κόλλησε ο αδερφός μιας φίλης μου στα 17 μου χρόνια! Ειλικρινά σιχτίρισα μέχρι να καθαρίσω τελείως το κεφάλι μου! Και στενοχωρήθηκα γιατί τελικά είχα καταφέρει να τα μακρύνω και από τα νεύρα μου που δεν έφευγαν οι ψείρες (μέχρι και πετρέλαιο μου είχε βάλει η μάνα μου αλλά αυτές τίποτα βρε παιδί μου!) πήρα το ψαλίδι και έκοψα το μαλλί μου πολύ κοντό καρέ!!!! Μετά οι ψείρες όπου φύγει φύγει!

Η μεγάλη μου κόρη έχει πάρει το μαλλί μου. Και είναι και πιο "δαχτυλίδι" από ότι ήταν το δικό μου! Το αποτέλεσμα; Να κολλάει και εκείνη πάρα πολύ εύκολα ψείρες! Από τριών ετών δεν κάνω τίποτα άλλο από το να την ξεψειρίζω..... Μέχρι πριν δύο χρόνια έχω δοκιμάσει όλων των ειδών τα προϊόντα που κυκλοφορούν στο φαρμακείο και οφείλω να ομολογήσω ότι τελικά τζάμπα φάγανε και οι δυο μου κόρες τόσα χημικά στο κεφάλι τους! Γιατί και η μικρή κολλάει εύκολα παρόλο που δεν έχει τόσο πλούσιο μαλλί όσο η μεγάλη... Τουλάχιστον σε αυτήν φαίνονται πιο γρήγορα γιατί το μαλλί είναι λίγο.... 

Γιατί λέω ότι τζάμπα έφαγαν τόσα χημικά στο κεφάλι τους; Γιατί μια φίλη φαρμακοποιός μου είπε ότι οι ψείρες έχουν πάθει ανοσία πλέον στα τόσα χημικά που τους "ρίχνουμε" αλλά και έχουν γίνει πιο ανθεκτικές πλέον στα φάρμακα λόγω της εξάρσης των κρουσμάτων που παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια. Πλέον οι ψείρες εμφανίζονται κάθε εποχή του χρόνου και όχι μόνο φθινόπωρο και καλοκαίρι.... Βέβαια η ζέστη ευνοεί την εξάπλωση τους καθώς τα αυγά τους (οι κόνιδες δηλαδή) "σπάνε" πιο γρήγορα. Κάτι άλλο που ευνοεί την εξάπλωση τους γρηγορότερα είναι και η πλούσια κώμη όπως διάβασα κάπου (μη με ρωτήσετε που δεν θυμάμαι!). Επειδή οι θύλακες στο κεφάλι πχ της Νεφέλης μου, είναι περισσότεροι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να περνάει περισσότερο αίμα και να παράγεται και μεγαλύτερη θερμοκρασία στο κεφάλι..... Καταλαβαίνετε φυσικά ότι αυτό είναι το ιδανικό περιβάλλον για τις ψείρες.... Καμιά φορά την πειράζω την κόρη μου λέγοντας της ότι για αυτό το λόγο έρχονται οι ψείρες, γιατί τους αρέσει το περιβάλλον του κεφαλιού της! Ειδικά όταν την ξεψειρίζω!

Επειδή διαβάζω γενικά στο διαδίκτυο για μανούλες που έχουν αντιμετωπίσει κρούσμα με ψείρες στα κεφαλάκια των παιδιών τους και έχουν καταλήξει σε όλα αυτά τα προϊόντα που κυκλοφορούν στα φαρμακεία δίνοντας τα λεφτά της κεφαλής τους, γιατί μεταξύ μας τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν είναι και φθηνά, θέλω να τους πω ότι εγώ βρήκα τη λύση χωρίς να ξοδέψω ούτε ένα λεπτό. Πως; Μη μου βιάζεστε καλέ!

Πριν δύο χρόνια η Νεφέλη μου είχε κολλήσει ψείρες. Πήγα στο φαρμακείο και πήρα ένα φάρμακο καταπολέμησης τους. Το έβαλα στο κεφάλι της, αλλά και στο κεφάλι της μικρής, αφού την είχε κολλήσει, τις ξεψείρισα με το ειδικό χτενάκι, κάναμε και τις επαναλήψεις και είπα ότι είχαμε απαλλαγεί από δαύτες! Αμ δε!!!

Μπορεί οι ψείρες να έβγαιναν από το κεφάλι τους dead (δηλαδή νεκρές) αλλά αυτά που παρέμεναν ήταν τα αυγά, δηλαδή οι κόνιδες, οι οποίες δεν ξεκόλλαγαν με τίποτα από την τρίχα, ούτε καν με το χέρι μου. Αυτό σημαίνει ότι η κόνιδα είναι ζωντανή. Άρα; Τα φάρμακα των φαρμακείων ήταν άχρηστα αφού το βασικότερο για να πεις ότι έχει γλιτώσει από τις ψείρες είναι να απαλλαγείς από τα αυγά τους. Γιατί αν σκάσουν τα αυγά που τυχόν έχουν μείνει στο κεφάλι ενός παιδιού έχεις ξανά μανά τα ίδια... Και να ξέρετε εεεε; Οι ψείρες γεννούν πολλά αυγά!!! 300 την ημέρα!!!!!!

Έψαχνα να βρω διάφορες λύσεις αλλά τίποτα! Ώσπου διάβασα τυχαία, σε ένα φόρουμ που έπαιρνα μέρος, τη δημοσίευση μιας μαμάς για την ψειρομαγιονέζα..... Ώπα, λέω μέσα μου, τι είναι αυτό; Στην αρχή, για να είμαι ειλικρινής, ήμουν κάπως δύσπιστη και συνέχιζα να προτείνω διάφορα παρασιτοκτόνα (έτσι τα ονομάζουν οι φαρμακοποιοί) των φαρμακείων. Χημικά δηλαδή..... Ώσπου έφτασα στο σημείο που αναφέρω πιο πάνω και είχα πλέον καταθέσει τα όπλα γιατί και όλοι στην οικογένεια είχαμε κόλλησει αλλά και κοντεύαμε να κολλήσουμε και όλη τη γειτονιά!!! Φρίκη!!!!

Και τελικά είπα στον εαυτό μου: "Δεν δοκιμάζεις και αυτή την ψειρομαγιονέζα που αναφέρουν στο φόρουμ και που λένε ότι κάνει θαύματα;"

Εεεε, λοιπόν, ένα θα σας πω!!!! Όντως κάνει θαύματα!!! Ειλικρινά μόλις τη δοκίμασα στα κεφάλια όλων μας έπαθα πλάκα!!! Μπορεί να μην σκοτώνει όλες τις ψείρες αλλά τι κάνει; Στην ουσία "χαλάει" την κόλλα που έχουν οι κόνιδες και προσκολλούνται στις τρίχες με αποτέλεσμα να βγαίνουν πανεύκολα!!! Σώθηκα είπα μέσα μου.... Αλλά σώθηκε και η τσέπη μου αφού η παρασκευή της γίνεται πολύ εύκολα και γρήγορα και μάλιστα με προϊόντα που έχουμε στο ψυγείο  και στο ντουλάπι μας!!!

Τι θέλουμε;


  • 1 αυγό
  • 2 κουταλάκια του γλυκού ξύδι
  • Λάδι όσο πάρει για να πήξει το μείγμα
Βάζουμε τα υλικά στο μούλτι και τα ανακατεύουμε όλα μαζί μέχρι το μείγμα να γίνει σαν αλοιφή. Απλώνουμε το μείγμα στο κεφάλι του παιδιού ομοιόμορφα, προσπαθώντας να καλύψουμε όλο το μήκος των μαλλιών. Ξεκινάμε από το "στεφάνι" του κεφαλιού και συνεχίζουμε με τις ρίζες για να καταλήξουμε να καλύψουμε όλο το μαλλί όσο μακρύ κι αν είναι! Τυλίγουμε με μια πλαστική σακούλα και αν γίνεται βάζουμε και ένα μάλλινο σκουφί από πάνω. Βοηθάει η ζέστη γιατί παθαίνουν ασφυξία οι ψείρες. Αφήνουμε για τρεις τουλάχιστον ώρες στο κεφάλι του παιδιού και μετά λούζουμε το παιδί με τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά..... Χτενίζουμε με το ειδικό χτενάκι και φροντίζουμε να ξεψαχνίσουμε, ακόμα και με το χέρι μας, το κεφάλι του παιδιού για τυχόν υπολείμματα κόνιδας.
Επαναλαμβάνουμε μετά από 7 ημέρες. Καλό είναι να επαναλάβετε όσες φορές εσείς κρίνετε ότι χρειάζεται για να απαλλαγείτε μια και καλή από τις ψείρες. Χτενίζουμε καθημερινά το κεφάλι του παιδιού με το ειδικό χτενάκι!

Δοκιμάστε το και δε θα χάσετε! Σίγουρα όχι τα μαλλιά της κεφαλής σας από τα χρήματα που θα δώσετε στα φαρμακεία αλλά και θα ξέρετε τι υλικά χρησιμοποιήσατε στο κεφαλάκι του παιδιού σας.

Μια συμβουλή. Το συγκεκριμένο "φάρμακο" αφήνει πίσω του μια ίσως δυσάρεστη μυρωδιά. Καλό όμως είναι να βάζετε στο κεφάλι του παιδιού και λίγο ξυδάκι. Αγνό ξυδάκι! Μυρίζει έντονα το ξέρω. Αλλά προτιμώ το παιδί μου να μυρίζει ξυδίλα ή αυγουλίλα (από τη ψειρομαγιονέζα) παρά να κάνουν επιδρομή οι ψείρες. Πιστέψτε με και ως προληπτικό το ξύδι (το προληπτικό το βάζουμε για να μην κολλήσουν) λειτουργεί πολύ καλά γιατί έχει έντονη μυρωδιά και αποτρέπει τις ψείρες να "πηδήξουν" στο κεφάλι του παιδιού σας.

Τι προτιμάτε λοιπόν; Τις ψείρες ή τη μυρωδιά;



Σχόλια

  1. Για τη ψειρομαγιονεζα θα το πω στη φιλη μου που ταλαιπωρειτε. Οταν εγω ταλαιπωρηθηκα 1μιση χρονο με τις ψειρες ανακαλυψα το Hedrin plus. Αυτο εκανε δουλεια στα κεφαλια των κοριτσιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πεις Μαράκι μου! Εγώ σώθηκα!
      Και τώρα που κόλλησε η μικρή πάλι ψειρομαγιονέζα της έβαλα..... Ευτυχώς τις πρόλαβα στην αρχή!

      Διαγραφή
  2. Πολύ έξυπνη λύση η ψειρομαγιονέζα. Το κακό με εμάς είναι ότι είναι μικρούλης και δεν κάθεται με ένα τουλπάνι στο κεφάλι. Ευτυχώς καθαρίσαμε γρήγορα.
    Ευτυχώς είναι αγοράκι οπότε αν δω ότι ζορίζομαι πολύ του κάνω και ένα σπέσιαλ κούρεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τα αγοράκια είναι πιο εύκολα...... Μία με την ψιλή και ξενοιάζετε. Αλίμονο σε εμάς τις κοριτσομάνες!!!!

      Διαγραφή
  3. Κατ' αρχήν με έπιασε φαγούρα και μόνο που διάβασα την ανάρτηση! Η παιδίατρός μας, προτείνει .... ζελέ για τα μαλλιά. ΠΟΛΥ ζελέ, για ένα ολοκληρο βράδυ, το πρωί λούσιμο και ξανά ζελέ. Αυτό για 2 - 3 μέρες. Σκάνε οι ψείρες και έτσι γλυτώνεις. Άλλο μαγικό είναι η βαζελίνη! Πολύ όμως βαζελίνη στο κεφαλάκι, μια σακουλίτσα, για όλο το βράδυ και το πρωί λούσιμο και ξανά βαζελίνη και χτένισμα με το χτενάκι(θέλει 3-4 χέρια για να φύγει η βαζελίνη!), και φεύγουν και οι ψείρες και τα αυγά ξεκολλάνε πιο εύκολα. Προληπτικό μέτρο ξέρω την κλασσική κολώνια Μυρτώ, αντί του ξυδιού. Αρκετή κολώνια Μυρτώ στον αυχένα και πίσω από τα αυτιά και λίγη στα μαλλάκια. Και λεμονάκι μυρίζει, και οι ψείρες δεν πλησιάζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. astroneraidoula έχω δοκιμάσει τα πάντα. Μέχρι και τη βαζελίνη...... Μόνο με τη ψειρομαγιονέζα σώθηκα!!!! Ειδικά το κεφάλι της μεγάλης δεν καθαρίζει εύκολα.... Αν τη δεις σε παλιότερες αναρτήσεις θα καταλάβεις!!!!!
      Όσο για το προληπτικό ξύδι και Άγιος ο Θεός!!! χαχαχαχα...... Κι ας μυρίζει!!!

      Διαγραφή
  4. Υπάρχει και ενα βότανο ...το λένε Παπαζωτό και είναι για ψείρες!Είναι τέλειο και αποτελεσματικο 100% Μας το έβαζε η μαμά μου,που της το είχε πει η γιαγια μου...Όση ώρα διαβάζω ξύνω το κεφάλι μου!!!!!!Χαχχαχαχαχαχ!!!!!!!!!!!!!!!
    Αυτό δεν το ήξερα αλλά το σημείωσα!Ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβει...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα και εγώ όση ώρα το έγραφα ξυνόμουν!!!! Αυθυποβολή παιδί μου!!!
      Αυτό το βοτάνι ειλικρινά δεν το ήξερα. Που το βρίσκεις;

      Διαγραφή
  5. Καταχωρώ τη συνταγή σου στα πολυαγαπημένα!!!! Είχε κολλήσει η κόρη μου τον Οκτώβρη και κάναμε 2 μήνες να ησυχάσουμε! Πόσο σε νιώθω. Ειχα πάθει ψυχολογικά με τις άτιμες. Καθόμουν 3 ώρες κ την ξεψείριζα και την άλλη μέρα πάλι ξυνόταν! Ειχα δοκιμάσει τα πάντα κ εγώ! Άργησα βέβαια να καταλάβω οτι οντως είναι τα αυγά αυτά που κάνουν όλη τη ζημιά κ αυτά πρέπει να εξολοθρευτούν! Εφιάλτης μιλάμε. Εγώ σώθηκα με το hedrin όπως η Μαρία παραπάνω. Εννοειται ομως ότι φυλάω σαν κόρη οφθαλμού τη συνταγούλα σου! My precious!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Δήμητρα έχω να σου πω ότι έχω πάρει master στις ψείρες καθώς έχω δουλέψει 4 χρόνια σε κατασκήνωση και την πρώτη χρονιά είχαμε βάλει στη σειρά 70 πιτσιρίκες και τις ξεψειρίζαμε!!!!!!
      Αλίμονο μου αν δεν ξέρω πλέον ότι αυτά που κάνουν τη ζημιά δεν είναι τα αυγά!!!!
      Μη τυχόν μου πει κανείς ότι δεν ξέρω από ψείρες τον έφαγα!!! χαχαχαχα.....

      Διαγραφή
  6. Έχω τεράστιο πρόβλημα. Η κόρη μου είχε κολλήσει ψείρες στην έκτη δημοτικού. Και άντε αρχίσαμε να βάζουμε φάρμακα και όλα τα σχετικά. Την μία φορά έφευγαν μια χαρά και μετά ξανακολλούσε. Τώρα είναι λύκειο και συνεχίζει να έχει. Δεν ξέρω τι να κάνω. Τις προάλλες που είδα είχε ελάχιστες. Και τώρα, είναι γεμάτη. Τι είναι πιο αποτελεσματικό πείτε μου...αλλιώς μου φαίνεται ότι θα το ξυρίσει το κεφάλι της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε την ψειρομαγιονέζα και θα με θυμηθείς!
      Εγώ δεν παίρνω πια χημικά από το φαρμακείο!!!!

      Διαγραφή
  7. παιδια η κορη μ εχει κολησει ψειρες εδω κ 2 χρονια κ εχουμε δοκιμασει τα παντα εννοω ΤΑ ΠΑΝΤΑ κ τρ θα δοκιμασω τν ψειρομαγιονεζα να δω τι θα κανω ελπιζω να δουλεψει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου θυμίζεις τον εαυτό μου!!!
      Και εγώ με τη μεγάλη μου παιδευόμουν 2 χρόνια έχοντας δοκιμάσει τα πάντα!!! Δεν έφευγαν με τίποτα από το κεφάλι της. Άσε που το είχα κάνει πειραματόζωο το παιδί με τόσα χημικά που είχα βάλει στο κεφαλάκι του!!!
      Όταν μου είπαν για τη ψειρομαγιονέζα και τη δοκίμασα έπαθα πλάκα!!! Από τότε πάω στο φαρμακείο για άλλα πράγματα και όχι για ψειροκτόνα!!! ;-)

      Διαγραφή
  8. Τα χω παιξει πραγματικα ειμαι 15 χρονων ο αδερφος μου πηγε το Πασχα 4ημερη με την ομαδα του(10 χρονων ειναι) κολλησε ψειρες εκει περα και εχω απο τον Απριλι μεχρι τωρα Οκτωβρη που τυραννιεμαι φοβαμαι μην κολλησουν οι κολλητες μου θα δοκιμασω αυτιο την μαγιονεζα σου ελπιζω να φυγουν δεν αντεχω αλλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν δεν πετύχει τι γίνετε? Τα μαλλιά μετά δεν είναι λαδομενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν είναι λαδωμένα αν τα λούσεις πολύ καλά!!!!
      Και στην τελική και λίγο λαδωμένα να μείνουν (στο πρώτο λούσιμο) μη σε ανησυχεί.... το "φάρμακο" εξακολουθεί να δουλεύει... Δεν είπε κανείς πως είναι εύκολη υπόθεση το διώξιμο των ψειρών!!! Υπομονή και επιμονή χρειάζεται.... Γιατί θα κάνεις και τις επαναλήψεις σου.. Με μία φορά δεν φεύγουν πίστεψε με!!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα σας,καλημέρα σας ή ότι άλλο σας βολεύει :P Ήρθαν οι μικρές να ρωτήσουν τις μεγάλες xD Είμαι 14 χρονών (3η γυμνασίου) και έχω ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ!(Νομίζω πως κυκλοφωρώ παρέα με αποικία!) Το point της υπόθεσης δεν είναι τι θα βάλω στο κεφάλι μου αλλά το "χτενάκι" Το μαλλί μου είναι είναι μαρκύ πυκνό και σγουρό -.- Δεν αντέχετε το χτένισμα με τόσο λεπτό χτενάκι..Όχι όχι όχι!Όσο και να προσπαθώ να το αποδεχτώ μάταια προσπαθώ και καταρακόνομαι! Κούρεμα δεν υπάρχει περίπτωση να επιχειρήσω..Το μαλλί μου είναι ωραίο και το θέλω εκεί που είναι..Ολο! :D Και ακόμα και όταν αποκτώ τις δυνάμεις να χτενιστώ με πέρνει από κάτω το γεγονός ότι ξέρω πως και οι φίλες μου έχουν και θα κολλήσω πάλι..Δεν μπορώ όμως να τους το πω :/ Εντάξυ στα μικρά παιδάκια..Αλλά εδώ είναι αλλιώς :( Anyway αν έχετε κάποια σημβουλή σχετικά με το χτένισμα θα σας ήμουν πραγματικά ευγνώμον! Παρεμπιπτόντως φαίνεται ενδιαφέρων αυτή η "ψειρομαγιονέζα" :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου σε νιώθω.... Είχα κολλήσει στα 16 μου και δεν έφευγαν με τίποτα.... Και είχα και εγώ μακρύ μαλλί.... Μετά από ένα χρόνο που παιδευόμουν πήρα τη μεγάλη απόφαση να το κουρέψω!!!! Βέβαια τότε δεν ήξερα τη ψειρομαγιονέζα... Αν το δοκιμάσεις και δεν σου κάνει ούτε αυτό δουλειά δεν υπάρχει άλλη λύση εκτός από το κούρεμα θέλεις δεν θέλεις!!!

      Διαγραφή
  11. Όχι όχι όχι μην μου το λες αυτό xD Τη δοκίμασα την μαγιονέζα σου και δεν πέτυχε :/ Μα να κουρέψω το μαλλί μου??Πφφφ...Στα 9 μου με είχε πάει η μητέρα μου να τα κουρέψω κοντά και μου έμεινε παιδικό τραύμα!!Έκλαιγα για μήνες :P Τώρα επιτέλους μάκρυναν και είναι ΩΡΑΙΑ και ΟΜΟΡΦΑ μα γιατί να τα κόψω τα καημένα?? :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορεί να μη δούλεψε η ψειρομαγιονέζα. Κάτι δεν έκανες σωστά..... Επαναλήψεις έκανες; Θέλει τουλάχιστον τρεις με τέσσερις επαναλήψεις ανά 7 ημέρες ή και λιγότερο αν κρίνεις ότι δεν κάνει δουλειά.... Θα πρέπει να έχεις και βοήθεια γιατί μόνη σου λίγο δύσκολο να χτενίσεις το μαλλί σου καλά!!! Ξαναδοκίμασε και εδώ είμαι για ότι χρειαστείς.

      Διαγραφή
  12. Γεια σας είμαι 12 χρονών και δεν ξέρω τι να κάνω με τις ψείρες;;; θα πω την μαμά μου να κάνω αυτό με την μαγιονέζα.Φοβάμαι μήπως δεν φύγουνε και της έχω για πάντα...Δεν αντέχω έχω ίσια μαλλιά και ελπίζω να κάνει δουλεία η μαγιονέζα.Και να ρωτήσω η ψείρες ζουν όλες τις εποχές;;;;Οι φίλες μου δεν το ξέρουν και προσπαθώ να το κρύβω αλλά τα αβγά κάτω από τα μαλλιά μου φένονται για να απομακρίνω τα αβγά πήρα το ξυραφάκι και ξύρισα τις τρίχες με τα αβγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............