Δωράκια παντού!

Εκτός από τις ανανεώσεις εμφανίσεων των blog η περίοδος του Σεπτεμβρίου είναι και για να διοργανώνουμε διαγωνισμούς με υπέροχα δώρα.

Για ποιους μιλάω; Μα για τους συγγραφείς των blog που γιορτάζουν. Ο καθένας για διαφορετικό λόγο.

Η αφεντομουτσουνάρα μου αντί να γιορτάσει την ημέρα που το Mamma El έκλεισε τον πρώτο του χρόνο στην οικογένεια των blogger, το έκανε όταν επέστρεψε από τις διακοπές και ανακάλυψε ότι οι αναγνώστες της πλέον είχαν ξεπεράσει τους 100 (για την ακρίβεια 101 χαχαχα.... ) και πληθαίνουν διαρκώς!

Μετά μέσω του άλλου blog που διατηρώ με την καλή φίλη Kalli έμαθα, μετά από ανάρτηση της, ότι το πολύ αγαπημένο craftinspirationbynikoletta γιορτάζει τον πρώτο του χρόνο και διοργανώνει επίσης διαγωνισμό! Η νικήτρια έχει ήδη βγει και ως δια μαγείας, ωωωω ναι, είμαι εγώ!!! Την ευχαριστώ και δημόσια από εδώ!


Και σημερα ανακάλυψα ότι και το crafts-and-me γιορτάζει επίσης τους 100 και πλέον αναγνώστες του (102 μαζί με εμένα-δεν είχα πατήσει τόσο καιρό την παρακολούθηση τρομάρα μου!!!) και δίνει σε έναν τυχερό μια βρεφική/παιδική tutu! Δηλαδή αυτό:



με μόνες προϋποθέσεις συμμετοχής τα παρακάτω (κάντε κλικ εδώ)

Εγώ με τη σειρά μου να ευχηθώ πολλές και άκρως δημιουργικές αναρτήσεις, πολλούς πολλούς ακόμα αναγνώστες και ακόμα περισσότερες δημιουργίες από τα χεράκια σου!!!



Σχόλια