Follow me Friday on Wednesday


Follow me Friday την Τετάρτη; Αμέ! Γιατί όχι;
Επειδή έχω μείνει λίγο πίσω αποφάσισα να παίξω σήμερα με τις ερωτήσεις της προηγούμενης Παρασκευής ώστε να μπορέσω να συμβαδίσω με όλους τους υπόλοιπους μεθαύριο!

Λοιπόν για να δούμε άλλη μια φορά τους κανόνες!

1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο ιστολόγιο σας.


2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας blog.


3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα blog τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.


4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού, αν δεν είστε ήδη.

Πάμε να παίξουμε;

1. Ποιο είναι το πιο παλιό αντικείμενο στο ντουλάπι σας;
Τα subuteo του άντρα μου! χαχαχαχα..........

2. Έχετε ακόμα φίλους από το σχολείο;
Αμέ! Τρεις όλοι κι όλοι...... η μια κολλητή από παλιά, είναι και η νονά της μικρής μου κόρης!

3. Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος φόβος σας όταν ήσασταν παιδί;
Το σκοτάδι....... Και είναι ακόμη!!!!!

4. Ποια είναι η αγαπημένη σας εποχή;
Ε, ο χειμώνας φυσικά. Λατρεύω το ζεστό, αχνιστό καφεδάκι δίπλα στο θολωμένο από τη βροχή παράθυρο!!!!!

5. Έχετε επισκεφθεί ποτέ άλλη χώρα; Αν ναι, ποια;
Αχ ένα μεγάλο όνειρο που δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα λόγω πενιχρών οικονομικών! Θα ήθελα όμως να πάω Σκωτία, ειδικά το χειμώνα. Μου έχουν πει ότι είναι υπέροχα!!!!

Η σειρά σας τώρα!


Σχόλια

  1. πως μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ αν και δεν φημίζομαι για την 'ευφράδεια' λόγου που δεν με διακρίνει. Ειδικά στον γραπτό λόγο πάντα ήμουν κάπως.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ok,σαν αργοπορημένη κι εγώ τώρα το ξεκίνησα το παιχνίδι!!!χιχιχιχι

    http://didimakia2009.blogspot.com/2010/10/folllow-me-friday.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............