5 Νοε 2010

Μάθημα Μουσικοκινητικής ...η συνέχεια!

Λοιπόν, τα νεότερα από το μάθημα που κάναμε την Τετάρτη που πέρασε.

Αρχίσαμε με συντονισμό των ποδιών με την μουσική. Μετά τα χέρια. Μετά μια τα πόδια, μια τα χέρια. Μετά, μαζί με τα όργανα, προσπαθούσαμε να πούμε ένα τραγουδάκι σαν διάλογος, πρώτα η δασκάλα και μετά τα παιδιά λέγανε την απάντηση. Έκανε αρκετές επαναλήψεις κομμάτι-κομμάτι του τραγουδιού και όποτε κάναμε ένα βήμα που μαθαίναμε το πρώτο μέρος, περνάγαμε στο δεύτερο. Και πάλι από την αρχή. Αυτό έγινε σε όλα τα διαστήματα του τραγουδιού μέχρι να το πούμε όλλο.

Στην συνέχεια με ένα όργανο (δεν ξέρω πως λέγεται, σαν φλογέρα) έπρεπε να συντονιστούν και να πάνε τα παιδιά από ένα σημείο χαμηλό σε επίπεσο (στο ύψος του πατώματος) σε ένα δεύτερο (στο ύψος περίπου μέτρου) και τέλος σε ένα τρίτο σε χαμηλό σημείο (στο ύψος του πατώματος). Στο 1ο επίπεδο, το χαμηλό, το παιδί ήταν καθισμένο στα γόνατα και σιγά σιγά με συνδυασμό του οργάνου σηκωνόταν για να πάει στο 2ο επίπεδο το ψηλό. Με την ίδια διαδικασία, πήγαινε στο 3ο επίπεδο και τελευταίο το χαμηλό.

Ήταν ασκήσεις συντονισμού ποδιών ή χεριών ή όλων μαζί, με την μουσική. Αυτό κατάλαβα. Όπως επίσης και η μνημόνευση. Πάντως έχω παρατηρήσει ότι τις τελευταίες εβδομάδες η κόρη μου έχει αρχίσει και είναι πιό συγκεντρωμένη σε κάτι που θα κάνει και πιό οργανωμένη. Έχει αρχίσει και κάνει ζωγραφιές ολοκληρωμένες και καθαρές στην απεικόνιση (δέντρα-σπίτια-ήλιος-σύννεφα-πουλιά). Μάλιστα το τελευταίο που έκανε ήταν να γράψει το 1, 2, 3, 8, 9. Δεν τις τα έχω δείξει, μόνη της με φωνάζει για να τα γράψουμε. Μετά τα κάνει μόνη της όσο θέλει.


4 σχόλια:

  1. Mπράβοοοοο!!! Είναι εξαιρετικό να ασχολουνται τα παιδιά με κάτι τόσο δραστήριο και ενεργητικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι υπεροχο το μαθημα μουσικοκινητικης αγωγης!!!Τα παιδια μαθαινουν ,εκφραζονται ,παιζουν και χαιρονται πολυ με το μαθημα αυτο.
    Μαμα ελ...πρεπει να σου πω οτι το καινουργιο σου template ειναι καταπληκτικο!!!!!!!Ξετρελαθηκα!!!
    Καλο σου σκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδες φιλενάδα πόσο καλό τους κάνει; Και δεν είναι μόνο θέμα μουσικοκινητικής. Γενικά όταν τα παιδιά ασχολούνται με κάτι που απαιτεί 'πειθαρχία' και συγκέντρωση σε αυτό που κάνουν φαίνεται αργότερα και στις απλές καθημερινές τους δραστηριότητες όπως πχ την ώρα του φαγητού, του ύπνου, της ζωγραφικής, του διαβάσματος κλπ.

    Misirlou ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Ήμουν δυστακτική στην αρχή αλλά είδα ότι έχει αποτελέσματα και είμαι ενθουσιασμένη! Το ίδιο και η μικρή που ανυπομωνεί να έρθει η ημέρα για να ξαναπάει σχολείο! Για να φύγουμε δε σκαρφιζόμαστε ό,τι μπορείτε να φανταστήτε!!
    Θα σας κρατάω ενήμερους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............