Follow me Friday | Επιτέλους!


Η αγαπημένη μέρα της εβδομάδας. Τους λόγους τους έχουμε ξαναπεί.

1. Έρχεται ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!
2. Παίζουμε το FOLLOW ME FRIDAY!

Πάμε να θυμηθούμε τους όρους του παιχνιδιού.

1. Να κάνετε μια ανάρτηση του παιχνιδιού στο ιστολόγιο σας.
2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε ήδη.


Βουαλά οι ερωτήσεις μας για σήμερα!

1. Τους φίλους τους χρειάζεστε περισσότερο στη χαρά ή στη λύπη;
Γενικά όταν είμαι λυπημένη, στενοχωρημένη και νευριασμένη δεν θέλω να βλέπω κανένα γιατί όλα μου φταίνε. Ωστόσο αν συζητήσω το πρόβλημα που έχει προκύψει με κάποιον πραγματικό φίλο νιώθω ότι μου φεύγει ένα βάρος.
Σίγουρα όμως τους φίλους μας τους χρειαζόμαστε στη χαρά γιατί τότε  θέλουμε να μοιραστούμε αυτό που νιώθουμε με όλο τον κόσμο, να χαρούν κι εκείνοι με τη δική μας χαρά!

2. Ποια είναι η σχέση σας με τα αδέρφια σας;
Δεν μπορώ να απαντήσω γιατί δεν έχω αδέρφια. Είμαι μοναχοπαίδι.

3. Ποιο είναι το πιο ρομαντικό γεγονός που έχετε ζήσει;
Μπορεί να ακουστεί χαζό αλλά ίσως το πιο ρομαντικό γεγονός που έχω ζήσει ήταν το πρώτο βράδυ του γάμου μου, όταν μετά από ξέρετε τι.............. κατεβήκαμε στο σαλόνι, φτιάξαμε καφεδάκια και ανοίγαμε παρεούλα τα δώρα που μας είχαν φέρει συγγενείς και φίλοι. Και όλα αυτά στις 3:30 τα ξημερώματα!!!!!

4. Πόσες φορές έχετε αλλάξει σπίτι;
Για να σκεφτώ! Α, ναι! 2 φορές.
Όταν παντρευτήκαμε μείναμε για 4 χρόνια στο πατρικό μου (χωρίς τους δικούς μου) και μετά μετακομίσαμε σε ένα άλλο διαμέρισμα (όχι δικό μας) για άλλα 4 χρόνια. Από το φετινό καλοκαίρι πλέον είμαστε στο δικό μας σπίτι και το ευχαριστιόμαστε πολύ!

5. Που θα περάσετε τα φετινά σας Χριστούγεννα;
Βασικά είναι πολύ νωρίς για να ξέρω. Μάλλον στο σπιτάκι μας αφού συνήθως ο άντρας μου δουλεύει ακόμα και την ημέρα των Χριστουγέννων ή της Πρωτοχρονιάς.
Αν προκύψει κάτι διαφορετικό να είστε σίγουροι ότι θα σας ενημερώσω.

Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!

Σχόλια

  1. Παω να παιξω τωρα που εχω λιγο χρονο , πριν αρχισω σιδερο!!!Καλο ΣΚ φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εσύ σίδερο; Αχ ποτέ δεν τελειώνει το άτιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελίζα αυτό το κάναμε κι εμείς με τα δώρα στις 5:30 το πρωι,αυπνοι,αλλα τρελά ευτυχισμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............