7 Φεβ 2011

Κάθε μέρα μια θετική σκέψη


Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους με πολλές θετικές σκέψεις.

1 Φεβρουαρίου
Σκέψου τα προβλήματα σου μόνο αν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτά.
Ειδάλλως απλώς υπενθυμίζεις στον εαυτό σου πόσο αβοήθητος είσαι.

2 Φεβρουαρίου
Όλοι οι άνθρωποι είναι ικανοί για το μεγαλύτερο καλό και το χειρότερο κακό.

3 Φεβρουαρίου
Ωστόσο, επειδή αυτή η ιδέα δεν μας βολεύει, εντοπίζουμε το κακό στους άλλους, διατηρώντας έτσι το μύθο της δικής μας καλοσύνης.

4 Φεβρουαρίου
Αυτό που μαθαίνεις από μόνος σου καθορίζει το χαρακτήρα από πολύ περισσότερο από αυτό που σου μαθαίνουν οι άλλοι.

5 Φεβρουαρίου
Εκατό άνθρωποι που ζητωκραυγάζουν ένα ψέμα δεν το κάνουν αλήθεια.

6 Φεβρουαρίου
Το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία, αλλά θα προτιμούσα να είμαι πλούσιος και δυστυχισμένος παρά φτωχός και δυστυχισμένος.

7 Φεβρουαρίου
Οι άνθρωποι που σου λένε πως μπορείς να κάνεις ότι θέλεις σου δίνουν επικίνδυνη συμβουλή αν αυτό που θέλεις είναι να πετάξεις.


2 σχόλια:

  1. Ελίζα μου καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    Πέρασε από το blog μου να πάρεις κάτι που έχω για σένα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρχομαι τρέχοντας.
    Καλή εβδομάδα Τζενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............