Κάθε μέρα μια θετική σκέψη


Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους με πολλές θετικές σκέψεις.

1 Φεβρουαρίου
Σκέψου τα προβλήματα σου μόνο αν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτά.
Ειδάλλως απλώς υπενθυμίζεις στον εαυτό σου πόσο αβοήθητος είσαι.

2 Φεβρουαρίου
Όλοι οι άνθρωποι είναι ικανοί για το μεγαλύτερο καλό και το χειρότερο κακό.

3 Φεβρουαρίου
Ωστόσο, επειδή αυτή η ιδέα δεν μας βολεύει, εντοπίζουμε το κακό στους άλλους, διατηρώντας έτσι το μύθο της δικής μας καλοσύνης.

4 Φεβρουαρίου
Αυτό που μαθαίνεις από μόνος σου καθορίζει το χαρακτήρα από πολύ περισσότερο από αυτό που σου μαθαίνουν οι άλλοι.

5 Φεβρουαρίου
Εκατό άνθρωποι που ζητωκραυγάζουν ένα ψέμα δεν το κάνουν αλήθεια.

6 Φεβρουαρίου
Το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία, αλλά θα προτιμούσα να είμαι πλούσιος και δυστυχισμένος παρά φτωχός και δυστυχισμένος.

7 Φεβρουαρίου
Οι άνθρωποι που σου λένε πως μπορείς να κάνεις ότι θέλεις σου δίνουν επικίνδυνη συμβουλή αν αυτό που θέλεις είναι να πετάξεις.


Σχόλια

  1. Ελίζα μου καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    Πέρασε από το blog μου να πάρεις κάτι που έχω για σένα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρχομαι τρέχοντας.
    Καλή εβδομάδα Τζενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............