Για τις όμορφες μαμάδες.........

ένα βραβείο που δεν ξέρω πως να το ονομάσω! Μου το χάρισε η "Όμορφη" μαμά και εγώ θέλω να το χαρίσω σε άλλες όμορφες μαμάδες. Και μην ακούσω από καμία ότι λέω χαζομάρες. Γιατί οι περισσότερες μανούλες που έχουμε ιστολόγια είμαστε κουκλάρες!!!!!


Επειδή οι κανόνες των blogs λένε ότι πρέπει να διαλέξω 10 ακόμα θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από όσες μανούλες άφησα απ' έξω.

1. Στη μανούλα του μικρού "Ξανθομπούρμπουρα"
2. Στην πολύ καυστική (Not) Just Mums
3. Στην καταπληκτική Newagemama
3. Στην τρομερή Mammaka
4. Στην πολύ γλυκιά Psipsinel, που ανακάλυψα πρόσφατα.
5. Στην πιο όμορφη κοιλίτσα, τη "Μωρά Μαμάδες"
6. Στην πιο δημιουργική μανούλα, την "Kate loves Greg"
7. Στην "Tatiana" που κάνει το πιο υπέροχο ταξίδι. Προορισμός; Η μητρότητα.
8. Στη μαμά Σοφία και τις απίθανες σημειώσεις της. "Οι σημειώσεις μιας μαμάς"
9. Στη Τζένη και το ολοκαίνουργιο "Stawberry flavour"
10. Και τέλος στην mary του "H istoria arxizei" που μας ταξιδεύει με τα υπέροχα παραμύθια της (και όχι μόνο).

Φιλάκια σε όλες τις πανέμορφες μανούλες.

Σχόλια

  1. Σ' ευχαριστώ για το όμορφο δώρο σου, το έβαλα ήδη!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο μανούλες!!!! Υπέροχο βραβείο για όλες τις μαμάδες!!Συγχαρητήρια Μάμα Ελ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η λεξη ''ομορφη'' ειναι σε εισαγωγικα να τα πω και αυτο γιατι ολες οι μαμαδες και γυναικες ειναι ομορφες γιατι ειναι ενας ξεχωριστος και μοναδικος χαρακτηρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ maritsa... είπα εγώ το αντίθετο;
    Αν διαβάσεις την ανάρτηση θα δεις ότι γράφω πως είμαστε καρακουκλάρες!!!
    Και δεν λέω ψέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο βραβείο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ω, τι υπέροχος τρόπος να ξεκινήσει η εβδομάδα! Ναι, είμαι θεα πρέπει να το αποδεχτώ και να ζήσω μ΄ αυτό!
    Ευχαριστω πολύ mama el, νιώθω καταπληκτικά με το δώρο σου!

    newagemama

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. newagemama
    Εννοείται ότι είμαστε θεές. χαχαχα....
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελιζάκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ που εγκαινίασες έτσι το καινούργιο μου blog!!Δεν υπάρχει πιο γλυκός τρόπος!!!!

    Σε ευχαριστώ από καρδιάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για να μας γράψεις πολλές και όμορφες σκέψεις Τζενούλα μου!
    Ετοιμάζω κι εγώ κάτι νέο. Γιατί όπως έχουμε πει και αλλού, με την καλή φιλενάδα Kalli, έχουμε το ζιζάνιο μέσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλάκια και σε εσένα κοπέλα μου και στο στρουμφάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τί ωραία, σ'ευχαριστώ τόόόόόόόόσοοοοοοο!!!!!!
    πάω να το βάλω, πολλά φιλιά όμορφη ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλά πολλά φιλιά κι από εμένα κι σε εσένα όμορφη!!!!
    Έτσι για να ανεβαίνει η διάθεση μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!!

    Και ναι, είμαστε καρακουκλάρες!!!

    Σε φιλώ,
    μαμά Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............