Θα μου στείλεις γράμμα;

Η Νεφέλη γράφει γράμμα σε μια φίλη της που κατοικεί στη Θεσσαλονίκη και τη βλέπει μόνο το καλοκαίρι στο χωριό:

Αγαπιτή Χλόη,
Γεια σου! Μου έχεις λίψει πάρα πολύ. Πως είσαι; Μεγάλοσες; Ο Γιάννης έχει μείνει ίδιος ή όχι; 
Λοιπόν, ας αρχίσουμε! Ποιο μάθημα της τρίτης δημοτικού σου αρέσει; Εμένα μου αρέσει η Ιστορία, τα Μαθηματικά και τα Αγγλικά. 
Ξέρεις κάτι, μια φίλη μου, βασικά είναι τα παιδιά της φίλοι μου αλλά και αυτή είναι έγκυος σε δίδιμα. Άρα τώρα δε θα έχει δύο παιδιά αλλά τέσσερα! Εσύ καλή μου Χλόη θα άντεχες τόσα παιδιά; Εγώ πάντως όχι!
Α να σου πω! Παραλίγω να το ξεχάσω! Φέτος τα Χριστούγεννα ο Άϊ-Βασίλης μου έφερε ένα κουνελάκι! Και επειδή είναι σαν μπάλα το ονόμασα Μπαλίνα! Είναι ασπρόμαυρη με λίγο γκι. Εσύ απέκτησες καινούργιο ζωάκι;
Λοιπόν αυτά κι αυτά ήταν όλλα κι όλλα. 
Περιμένω να μου στείλεις το δικό σου γράμα
Γεια!!!!

Μέσα σε συννεφάκι:

Α! ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΟΥ;

Δεύτερο συνεφάκι:

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ: 210...................

Φυσικά το γράμμα περιλαμβάνει και τις ανάλογες ζωγραφιές....... Για να μην ξεχνάμε και τις φίλες μας που είναι μακριά!

Σχόλια