Μια ωραία έκπληξη!

Χθες η Ναντίνα μου έγινε 6 ετών. Ολόκληρη κοπέλα δηλαδή! Από Σεπτέμβριο θα πηγαίνουμε πρώτη δημοτικού και όπως, έχω γράψει πολλές φορές και για τη Νεφέλη που είναι πιο μεγάλη, μου φαίνεται σαν ψέματα το πόσο γρήγορα μεγαλώνουν!

Το πρωί εγώ έπρεπε να φύγω για τη δουλειά και εκείνη κοιμόταν. Πήγα λοιπόν, στο κρεβάτι της, τη φίλησα τρυφερά και της ψιθύρισα στο αυτί "Χρόνια πολλά μωρό μου!". Εκείνη συνέχισε να κοιμάται γαλήνια. Φόρεσα το μπουφάν μου και έκλεισα πίσω μου την πόρτα. Μερικές ώρες αργότερα της μίλησα στο τηλέφωνο για να της ξαναπώ "Χρόνια πολλά μωρό μου!!!!"

Γενικά δεν είχα κανονίσει κάτι ιδιαίτερο για τη χθεσινή μέρα. Ακόμα και τούρτα που ήθελα να φτιάξω, ναι με τα χεράκια μου, δεν είχα φροντίσει να προμηθευτώ εγκαίρως τα υλικά και χθες που αποφάσισα να πάω σούπερ μάρκετ διαπίστωσα ότι ήταν κλειστά!!!!! Οπότε; Θα κάναμε γενέθλια-έστω με δύο φίλους-χωρίς να σβήσουμε ούτε ένα κεράκι; Θα έπαιρνα από ζαχαροπλαστείο. Για κακή μου τύχη όμως, το ζαχαροπλαστείο που συναντώ στο γυρισμό μου προς το σπίτι δεν έχει τούρτες!!!! Τις έχει στο άλλο κατάστημα που δεν με βόλευε να πάω....... Φτου!!! και τώρα;

"Δεν πειράζει" είπα μέσα μου και πήρα το λεωφορείο να γυρίσω σπίτι. 

Από νωρίς βέβαια είχα κανονίσει το απόγευμα να πάω στην κουμπάρα μου για να παίξουν οι μικρές και να πάρω κάτι λίγο για να τους κεράσω. Θα ήταν και άλλη μία μαμά εκεί με τις κόρες της. Τουλάχιστον θα πέρναγε όμορφα η κορούλα μου με τις φιλενάδες της. Όπως και έγινε.

Φτάνοντας σπίτι, μαγείρεψα για την επόμενη μέρα, μάζεψα κάτι σιδερωμένα που έπρεπε να μπουν στις ντουλάπες, έντυσα τις μικρές και φύγαμε. Βέβαια, στα γενέθλια συνηθίζεται ο εορταζόμενος να δέχεται κόσμο στο σπίτι του. Ε, εμείς το αλλάξαμε λιγάκι!!!! Πειράζει;

Χτυπήσαμε το κουδούνι της κάτω πόρτας της κουμπάρας μου και μπήκαμε στο ασανσέρ. Συνήθως, όταν φτάνουμε στον όροφο της η πόρτα μας περιμένει ανοιχτή. Χθες όμως, ήταν κλειστή. Πατήσαμε λοιπόν το κουδούνι και περιμέναμε να μας ανοίξουν. Αργούσαν και η Νεφέλη είπε:

"Μα που είναι; Περίεργο!!!"

Που να ξέραμε τις μας ετοίμαζαν από μέσα!!! Μαμάδες και κόρες είχαν στηθεί πίσω από την πόρτα και ανοίγοντας την, τους αντικρίσαμε όλους μαζί με μια τούρτα στα χέρια να τραγουδάνε το "Χρόνια πολλά" στη μικρούλα μου. Με το ζόρι κρατήθηκα να μην κλάψω! Η δε Ναντίνα είχε αποσβολωθεί!!!! Ειλικρινά δεν το περίμενε. Αλλά ούτε και εγώ φυσικά. Ήταν μία από τις πιο ωραίες εκπλήξεις που μας έχουν κάνει ποτέ!


Πριν μετακομίσουμε σε αυτή τη γειτονιά, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν είχα πολλές παρέες. Τουλάχιστον με κοπέλες που ζούσαν κοντά μου. Τις έβλεπα το καλοκαίρι στην παιδική χαρά αλλά ποτέ, στα 5 χρόνια που μείναμε σε εκείνο το σπίτι, δεν πήγαινε η μία στην άλλη. Εδώ όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Τα σπίτια όλων είναι ανοικτά για επισκέψεις και το χαίρομαι ιδιαίτερα που ξέρω ότι έστω και ένα τηλέφωνο να κάνω θα βρω κάποιον να πιω έναν καφέ και να κουσκουσάρω αλλά και να περάσουν όμορφα οι μικρές με ωραία και καλή παρέα!

Μου αρέσει που αυτοί οι άνθρωποι υπάρχουν στη ζωή μου. Ειδικά στην κουμπάρα μου χρωστάω πολλά και δεν ξέρω πως να της τα ξεπληρώσω. Θα ήθελα μέσα από αυτή την ανάρτηση να της στείλω την αγάπη μου και μια μεγάλη αγκαλιά, όχι μόνο για όσα έχει κάνει μέχρι τώρα, αλλά για το τι άνθρωπος είναι. Δεν γνωρίζεις συχνά τέτοιους ανθρώπους! Παρόλο που την ξέρω λίγο τη νιώθω τόσο κοντά μου, τόσο δικό μου άνθρωπο, που μπορώ να μοιραστώ τα πάντα μαζί της. Και για να σας πω την αλήθεια, μου είχε λείψει πολύ, αυτό που λένε "Κολλητή φίλη"!!! Στο πρόσωπο της κουμπάρας μου την έχω ξαναβρεί.

Ακόμα περισσότερο με χαροποιεί ιδιαίτερα που θα γίνω πνευματική μητέρα της κορούλας της, κάτι που θα μας δέσει ακόμα περισσότερο. Θα είναι ένα δέσιμο ισχυρό που δεν θα αφήσω κανέναν να το σπάσει! Και επειδή και εγώ σαν παιδί δεν στερήθηκα τη νονά μου θα φροντίσω ούτε η μπεμπούλα να νιώσει την απουσία μου!

Είναι δύσκολο να πεις με λόγια στον άλλο πως αισθάνεσαι πραγματικά. Με το γραπτό λόγο όλα γίνονται πιο εύκολα. Χθες το απόγευμα ήθελα να της πω τόσα πολλά, αλλά το μόνο που κατάφερα να ξεστομίσω ήταν ένα απλό ευχαριστώ! Τις προάλλες, έγραψε εκείνη ένα συγκινητικό μήνυμα στο φατσοβιβλίο, για όλες τις αναρτήσεις που έκανα όσο ήταν έγκυος. Και σήμερα το πρωί-πολύ πρωί!-πήγα για να πιούμε καφεδάκι. Βρήκα ευκαιρία που είναι ακόμα κλειστά τα σχολεία και δεν έχω να ετοιμάσω τις μικρές. Και το ευχαριστήθηκα πολύ. Κουμπαρούλα εύχομαι να το επαναλάβουμε σύντομα! Είσαι ότι καλύτερο έχω στη ζωή μου!!!!!




Σχόλια

  1. Να τις χαίρεσαι τις κορουλες σου και να τις καμαρωνεις σαν τα ψηλά βουνά. Χρόνια πολλά στην μικρή σου και εύχομαι να έχεις πάντα γύρω σου τέτοιους φιλους που να σ'αγαπούν και να τους αγαπάς !!!!

    και του χρόνου να είσαστε καλά !!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια πολλα στην μικρουλα σου να την χαιρεσαι και να εισαι παντα τοσο ευτιχισμενη και πριτρυγιρισμενη απο καλους ανθρωπους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στην μικρή ζουζουνίτσα! Πάντα γερή και δυνατή! Πολύ συγκινητικά αυτά που έγραψες και μακάρι όλοι οι άνθρωποι να είχαν έστω κι έναν τέτοιον άνθρωπο δίπλα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είχα δουλειά και δεν μπορούσα να απαντήσω στα σχόλια σας.
    Αυτές οι μικρές στιγμές της ζωής μας κάνουν να νιώθουμε πιο κοντά στους άλλους και να τους ευγνωμονούμε που απλά υπάρχουν στη ζωή μας! Χθες έκανε κάτι η κουμπάρα μου για εμάς, αύριο θα κάνουμε εμείς! Και η φιλία πάνω από όλα αυτό είναι. Ένα ανεξάντλητο πάρε δώσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nα χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!!Μπράβο στη κουμπάρα!!οι φιλίες είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μας και είσαι τυχερή!!καλή χρονιά κιόλας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mpas se kalo sou me sygkinises pali na xerese tin korakla sou kai se eyxaristo gia olla kai metakseimas :P gia ayto einai oi filessssssss se latreyooooooooooooooo etsi opos eisaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα πιούμε κι αύριο καφεδάκι ε;
    Τα λέμεεεεεεεεεεεεεε....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι σημαντικό να έχουμε ανθρώπους δίπλα μας που μας αγαπούν πραγματικά! Να χαίρεσαι καταρχάς την κορούλα σου και μετά την κουμπαρούλα σου και να περνάτε πολύ μα πολύ όμορφα. Καλή χρονιά με όμορφες αναρτήσεις. (Ανθομέλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ χαίρομαι που σε ανακάλυψα Callie μου!
    Καλή χρονιά με επίσης υπέροχες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............