Πειραματίζομαι κι όπου βγει....

Έχω καιρό να γράψω και έχει πιάσει λίγο σκόνη..... Αλλά γενικώς αυτή την περίοδο ψάχνομαι!!!! 

Από μικρή μου αρέσουν οι κατασκευές. Και πως να μην γίνεται αυτό αφού μεγάλωσα με πατέρα διακοσμητή και μητέρα που ασχολιόταν συνέχεια με διάφορα! Θυμάμαι μια περίοδο, που ο πατέρας μου δεν είχε δουλειά καθότι ελεύθερος επαγγελματίας πάντα, η μητέρα μου-εκτός όλων των άλλων που ασχολιόταν-έφτιαχνε κοσμήματα! Και τι κοσμήματα! Ακόμα υπάρχουν ορισμένα στο σπίτι της! Κόλλησα λοιπόν το σαράκι της δημιουργίας και το πέρασα και στις κόρες μου!

Πριν βαφτίσουμε τα διδυμάκια της κουμπάρας μου, και όσο καιρό ασχολούμαι με το ιντερνετ, έχω δει άπειρες φορές βιβλία ευχών! Έψαξα στο ιντερνετ να βρω πως μπορώ και εγώ να δημιουργήσω κάτι τέτοιο για την ημέρα της βάφτισης..... Οφείλω να ομολογήσω, ότι οι τιμές είναι λίγο τσουχτερές-ακόμα και για τα υλικά-καθώς είναι ένα είδος δημιουργίας κάπως άγνωστο στην Ελλάδα και τώρα δειλά-δειλά έχουν αρχίσει κάποια βιβλιοπωλεία και καταστήματα χαρτικών να βάζουν στα ράφια τους είδη για scrapbooking! Έστυψα, λοιπόν, το μυαλό μου να δω πως μπορώ να μειώσω το κόστος. 

Πήγα σε ένα βιβλιοπωλείο και πήρα χοντρό (αρκετά χοντρό) χαρτόνι-αυτό δεν διπλώνει και κυκλοφορούσα με τρία χαρτόνια σαν τραπεζομάντηλα στο μετρό!!!-αυτοκόλλητα, χαρτόνι κανσόν, κορδόνι, κόλλα και κάποια άλλα υλικά που χρειαζόντουσαν! Με λίγα χρήματα πήρα υλικά μπόλικα που όχι μόνο έφτασαν αλλά περίσσεψαν και για δεύτερη και ίσως τρίτη κατασκευή..... Και το βιβλίο ευχών για τα διδυμάκια μετά από κάμποσες ώρες δουλειάς ήταν έτοιμο....


Αλλά επειδή είμαι ζουζούνι είπα, έστω και ένα χρόνο μετά, να δημιουργήσω κι άλλα βιβλία ευχών με ίσως κάπως χαμηλότερο κόστος από το προηγούμενο! Και νομίζω πως τα κατάφερα..... Ιδού οι πρώτες μου απόπειρες!



















Στη δημιουργία τους βοήθησε και η Νεφέλη μου, η οποία μου "δάνεισε" κάποια τελευταία υλικά για τις λεπτομέρειες!

Δεν έχω παρακολουθήσει σεμινάρια-γίνονται κάποια από όσο ξέρω-δεν γνωρίζω τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται, σίγουρα κυκλοφορούν καλύτερα στο διαδίκτυο.... αλλά έβαλα τη φαντασία μου να οργιάσει και το μεράκι μου για τη δημιουργία τους και νομίζω ότι αυτό μετράει περισσότερο! Οι κόρες μου πάντως ενθουσιάστηκαν με το αποτέλεσμα!


Σχόλια

  1. Και είναι πράγματι πολυ όμορφα! Νομίζω πως πρέπει να συνεχίσεις να πειραματιζεσαι! Άντε και σε βλέπω να καταποιανεσε με κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............