Τα τυροπιτάκια της Έρης!


Μέσα από τη σελίδα της στο facebook η Έρη μοιράζεται με όλους μας υπέροχες συνταγές, όχι μόνο από το δικό της ιστολόγιο-το Captain Cook-αλλά και από πολλές άλλες σελίδες που ασχολούνται με τη μαγειρική.... Γνωστό ζουζούνι εγώ δεν χάνω την ευκαιρία να τη διαβάζω αλλά και να τυπώνω οτιδήποτε μου κάνει κλικ... Αν είναι και εύκολη συνταγή με απλά υλικά, ουουουουου, η καλύτερη μου!!!!

Χθες έψαχνα να βρω τι εύκολο μπορώ να φτιάξω για να παίρνουν οι κόρες μου στο σχολείο.... Και ξαφνικά βρέθηκα μπροστά σε μια πανεύκολη συνταγή για τυροπιτάκια βραχάκια! Εδώ είμαστε είπα μέσα μου και αμέσως έσπευσα να την τυπώσω! Τα περισσότερα υλικά τα είχα στο σπίτι οπότε δεν χρειάστηκε να αγοράσω σχεδόν τίποτα! Αυτό είναι που μου αρέσει με τις απλές συνταγές. Με λίγα υλικά που συνήθως βρίσκονται σε καθημερινή βάση στην κουζίνα μιας νοικοκυράς μπορείς να κάνεις θαύματα!

Με το που γύρισα σπίτι λοιπόν βάλθηκα να φτιάξω τα περιβόητα τυροπιτάκια! Η συνταγή λέει ότι χρειαζόμαστε ένα σακουλάκι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του-κοινώς την κόκκινη φαρίνα (εγώ προτιμώ του Γιώτης)-αλλά τελικά επειδή είδα τη ζύμη να σφίγγει αρκετά άφησα λίγο αλεύρι στην άκρη..... Και δεν χρειάστηκε να τα βάλω στη λαμαρίνα με το κουτάλι γιατί πολύ απλά η ζύμη δεν κολλούσε ιδιαίτερα στα χέρια μου (τα οποία αλεύρωνα όπως αναφέρει και η συνταγή) και κατάφερα να τα πλάσω!

Το αποτέλεσμα; Θεσπέσιο! Πέρα από το ότι μοσχομύρισε όλο το σπίτι οι κόρες μου για άλλη μια φορά τα βουτούσαν με το που έβγαιναν από το φούρνο!!!!

Η Ναντίνα έφαγε τέσσερα!!!!!!-θα τα ξαναφτιάξω σίγουρα χιχιχιχι...... και η Νεφέλη τρία και έσκασε μαζί με λίγο γαλατάκι! Σήμερα πήραν και οι δύο στο σχολείο, ο άντρας μου να πάει στον πεθερό, πήρα και εγώ στο γραφείο και από τα 32 κομμάτια έχουν μείνει στο τάπερ καμιά 10ριά!!!! Τέτοια πέραση στα τυροπιτάκια ειλικρινά δεν την περίμενα!!!!


Στις φωτο μοιάζουν με ψωμάκια γεμιστά με τυρί-και περίπου κάπως έτσι μου βγήκαν-εμένα πάλι μου θυμίζουν κάτι τυροπιτάκια μαλακά που βρίσκουμε στο φούρνο της γειτονιάς!

Στην Έρη θα βρείτε και τα υπέροχα πιτσάκια muffins  για το παιδικό πάρτι και όχι μόνο..... Και στα δύο πάρτι που κάναμε φέτος τα έφτιαξα και κυριολεκτικά δεν έμεινε ούτε ψίχουλο!!!!! Επισκεφτείτε τη σελίδα της Έρης-Captain Cook και θα τη λατρέψετε!

Και μια ατάκα της Ναντίνας, η οποία τις τελευταίες μέρες ταλαιπωρείται από μία αλλεργία και έχει γεμίσει σπυράκια-από τη μέση και κάτω-το ψυχάκι μου... Πήγαμε στο Συγγρού την Κυριακή γιατί φούντωσε, την είδαν οι δερματολόγοι και μας έγραψαν μια κρεμούλα και σιρόπι Atarax. Χθες, λοιπόν, και αφού γύρισε από την ενόργανη της είπα να μπει στο μπάνιο και να πλυθεί για να μπορέσουμε να βάλουμε κρεμούλα στα σπυράκια της. Προθυμοποιηθήκε να την βοηθήσει η Νεφέλη αλλά χώθηκα και εγώ μέσα στο μπάνιο..... Ξεκίνησαν λοιπόν και το πλύσιμο μετατράπηκε σε παιχνίδι και οι κοπελιές μου είχαν ψοφήσει στα γέλια! Κάποια στιγμή και ενώ η Ναντίνα απλώνει σαπουνάδα στα πόδια της περνάω μπροστά από τη Νεφέλη, η οποία νομίζοντας ότι θέλω να ξεβγάλω εγώ τη Ναντίνα αρχίζει να φωνάζει: "Φύγε από εκεί, εγώ θα το κάνω...."
Εγώ όμως άλλη δουλειά ήθελα να κάνω όπως είπε και η Ναντίνα:
"Καλέ Νεφέλη σταμάτα να φωνάζεις, το καζανάκι ήθελε να τραβήξει η γυναίκα!!!!!"

Άκου η γυναίκα!!! Μα πως της ήρθε;




Σχόλια

  1. Χαχαχαχαχα έσκασα στα γέλια με τα κορίτσια! Ωραία συνταγή φαίνεται και εύκολη! Θα την προτιμήσουμε σίγουρα όπως και τα πιτσακια muffins!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις τι γέλιο έριξα μόλις πέταξε αυτό το "η γυναίκα"!!!!!
      Να τα φτιάξεις φιλενάδα...... Είναι σούπερ!!! Μιλάω εκ πείρας!!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωχ τι μου κάνετε, συνταγές από εδώ, συνταγές από εκεί, εγώ πως θα αδυνατίσω που είμαι ζηλιάρα και ότι βλέπω θέλω να το φτιάχνω ΚΑΙ να το τρώω; Ολο "για τα παιδιά" τα φτιάχνω και όλο εγώ τα τρώω !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλά, τα κορίτσια σου είναι φοβερά! Πρέπει να έχεις όλη μέρα την κάμερα στημένη και να τραβάς! Να τις χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............