Τα μπουστάκια στις όμορφες......


Παρασκευή απόγευμα και εγώ έχω γυρίσει στο σπίτι από το γραφείο. Κάθομαι λίγο στην παιδική χαρά παρέα με τις άλλες μαμάδες περιμένοντας να πάει 7 για να πάρω τη μεγάλη μου από τα αγγλικά.... Τελευταία μέρα σχολείου το πρωί και τελευταία της για τα αγγλικά, αφού έρχεται Πάσχα! Η ώρα περνάει ευχάριστα και σε κάποια στιγμή φεύγω.... Μετά από λίγο γυρνάω παρέα με τη μεγάλη μου κόρη.... 

Η μικρή; Η μικρή είναι στην ενόργανη και σχολάει μία ώρα αργότερα.... Καθόμαστε μαζί με τη μεγάλη στην παιδική περιμένοντας να φτάσει 8 για να πάρουμε και τη μικρή.... Και φτάνει εκείνη η ώρα και ξεκινάμε για την ενόργανη.... Φτάνοντας τα ζουζουνια κάνουν αιωρήσεις στο δίζυγο και ο προπονητής είναι περισσότερο στις πιο μεγάλες που ετοιμάζονται για αγώνες..... Λίγο αυστηρός ο προπονητής, η αλήθεια είναι αυτή, αλλά και η ενόργανη είναι ένα απαιτητικό άθλημα.... Σε κάποια στιγμή λέει στα μικρούλια να πάνε να ντυθούν για να φύγουν και συνεχίζει με τις μεγάλες....

Η μικρή μας κατά ένα περίεργο τρόπο φεύγει πάντα τελευταία!

Βγαίνοντας έξω από το γυμναστήριο γυρνάει και μου λέει με ύφος:

"Από την άλλη εβδομάδα θέλω να μου βγάλεις τα σορτσάκια μου γιατί όλα τα κοριτσάκια φοράνε. Θα το φοράω και πάνω από το κορμάκι, εντάξει;"

"Εντάξει" της απαντάω.....

Γυρνάει τότε και η μεγάλη μου και της λέει:

"Να σου πάρουμε και μπουστάκια όπως φοράνε οι μεγάλες;"

Και εκεί έρχεται η απάντηση που σε κάνει να κοιτάς τα παιδιά με το στόμα ανοιχτό:

"Δεν θέλω μπουστάκια..... γιατί τα μπουστάκια τα φοράνε αυτές που κάνουν τις όμορφες και οι cool-άρες!!!"




Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............