5 ΙΟΥΝΙΟΥ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ


Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος 2010, η UNICEF σε συνεργασία με το ΙΕΚ ΑΚΜΗ, προσκαλούν τους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων να πάρουν μέρος σε ένα πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό σχεδίου και αρθρογραφίας και να στείλουν ένα σχέδιό τους ή ένα άρθρο που έχουν δημιουργήσει, με θέμα «Αγαπώ τη Γη, φροντίζω το περιβάλλον!» έως τις 17 Σεπτεμβρίου 2010.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η ευαισθητοποίηση των νέων σχετικά με την αναγκαιότητα της προστασίας του περιβάλλοντος και η ελεύθερη έκφραση μέσα από τη ζωγραφική και το γραπτό λόγο των ανησυχιών τους, αλλά και προτάσεων προς τους μεγάλους.

Σήμερα, που στην εξάντληση των φυσικών πόρων και την καταστροφή του περιβάλλοντος έρχεται να προστεθεί και η δυσοίωνη προοπτική της κλιματικής αλλαγής, τα παιδιά είναι περισσότερο ευάλωτα από ποτέ. Πολλές από τις βασικές αιτίες για την παιδική θνησιμότητα στις φτωχότερες χώρες, συμπεριλαμβανόμενης της ελονοσίας, της διάρροιας και του υποσιτισμού, επιδεινώνονται από την κλιματική αλλαγή.

Την ίδια στιγμή, σχεδόν 884 εκατομμύρια άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε ασφαλές καθαρό νερό και σχεδόν οι τριπλάσιοι στερούνται βασικών εγκαταστάσεων υγιεινής, γεγονός που εκτιμάται πως στοιχίζει τη ζωή σε περίπου 1,5 εκατομμύριο παιδιά κάτω των 5 ετών κάθε χρόνο.

Το δικαίωμα που έχουν όλα τα παιδιά σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο ζωής, καθώς και στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο υγείας, είναι ισχυρά θεμελιωμένο στη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Η εκπλήρωση αυτών των δικαιωμάτων είναι ο απώτερος σκοπός των προγραμμάτων που υλοποιεί η UNICEF.

Το καλύτερο έργο ζωγραφικής και το καλύτερο γραπτό θα γίνουν εξώφυλλο και πρόλογος αντίστοιχα, στην πρώτη σειρά σχολικών UNICEF και θα κερδίσουν μια πλήρη υποτροφία σπουδών σε όποια ειδικότητα θέλουν από το ΙΕΚ ΑΚΜΗ.

Περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό από το ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Κοδριγκτώνος 16, Αθήνα, τηλ.: 210-8224074, email: info@iek-akmi.gr

Πηγή: www.unicef.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας πιούμε.....

Ψείρες οι ανίκητες;