'Είμαι μαμά' Διαγωνισμός


Η Ολίβια του 'Είμαι μαμά' διοργανώνει ένα υπέροχο διαγωνισμό με ένα υπέροχο δώρο.

Ένα photobook για να βάλετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες.

Από τότε που βγήκαν οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές όλοι μας έχουμε πολλές, μη πω άπειρες, φωτογραφίες αποθηκευμένες στον υπολογιστή μας. Και συνήθως τις αφήνουμε εκεί και δεν τις τυπώνουμε! Το ίδιο κάνω και εγώ. Και όχι τίποτα άλλο αλλά φοβάμαι μη τις χάσω γιατί ο υπολογιστής είναι παλιός και κάποια στιγμή θα αρχίσει να βγάζει καπνούς. Έχω προσπαθήσει να τις βάλω σε εξωτερικό σκληρό δίσκο αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα γιατί είναι βαρύς και δεν τον φορτώνει!

Ένα δώρο σαν αυτό που προσφέρει το 'Είμαι μαμά' σίγουρα είναι χρήσιμο σε όλους μας.

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε πως μπορείτε να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό. Εγώ δήλωσα ήδη συμμετοχή!

Καλή μας επιτυχία!

Σχόλια