Έχετε απραγματοποίητα όνειρα;

Σίγουρα όλοι έχουμε κάποια πράγματα που ονειρευόμασταν να κάνουμε πράξη στη ζωή μας και δεν έχουν πραγματοποιηθεί ακόμα για διάφορους λόγους.

Η Kalli μας γράφει τα δικά της απραγματοποιήτα όνειρα και μας καλεί όλους να 'παίξουμε' καταγράφοντας τα!!!

Πάμε λοιπόν!


  • Να ζω στην εξοχή, περιτρυγυρισμένη από πράσινο, τρεχούμενα νερά και φυσικά μπόλικο οξυγόνο. Κάποια στιγμή μας είχε δοθεί η δυνατότητα αλλά εμείς την κλοτσήσαμε. Γιατί; 
  • Να δουλεύω πάνω στο αντικείμενο που έχω σπουδάσει. Τα παιδαγωγικά. Για λίγο χρονικό διάστημα είχε γίνει πραγματικότητα δίνοντας μου τόσο μεγάλη χαρά! Η μόνη εργασία που με ξεκουράζει.
  • Να επισκεφθώ κάποια πολυαγαπημένα μέρη (από φωτογραφίες φυσικά) εκτός Ελλάδας σε συγκεκριμένες εποχές του έτους. Υπάρχει λόγος!
  • Να μπορέσω να μεγαλώσω τα παιδιά μου με τις ηθικές αξίες που μεγάλωσε εμένα η μητέρα μου.
  • Να είμαι καλά στην υγεία μου για να μπορώ να προσφέρω τα μέγιστα στην οικογένεια μου.
Με τη σειρά μου θα ήθελα να καλέσω τους εξής καλούς blogoφιλους:


Πάω στα blogs για την επίσημη πρόσκληση!!!



Σχόλια

  1. Η απόδραση στην εξοχή για μόνιμη κατοικία και τα ταξίδια είναι κοινά σε εμάς! Μας βλέπω να τα μαζεύουμε και βουρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς διαφορετικές κατευθύνσεις όμως!!!!
    Εμάς μας περιμένει το υπέροχο Πηλιορείτικο σπιτάκι μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμείς δεν έχουμε σπιτάκι κάπου να μας περιμένει στας εξοχάς. Οπότε οποιαδήποτε πρόταση καλοδεχούμενη, αρκή να υπάρχει και δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπερα! σε ευχαριστω παρα πολυ για την προσκληση!!!αυριο θα κανω την αναρτηση μου! φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπόσχομαι να απαντήσω και να παίξω κ εγώωωωωω σύντομα
    ευχαριστώ για την πρόσκληση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πρώτο όνειρο σου είναι και δικό μου όσο για όλα τα άλλα ..πια σε αυτή την ηλικία ότι έκανα έκανα με τα παιδάκια μου...ας ελπίσουμε οτι έπραξα σωστά ,καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, τι ωραίες ιδέες! Σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση και αυτή και την προηγούμενη! Μου τα χαλάς όμως με τα δέκα blog που πρέπει να προσκαλέσω! Δεν είμαι τόσο δικτυωμένη ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν πειράζει Φλώρα μου. Πες ότι χαρίζεις σε όποιον τον διαβάζεις και είσαι καλυμμένη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............