Αποκριάτικος χορός & Κεικ σοκολάτας!

Το Σάββατο που μας πέρασε, στις 19 του μήνα, είχαμε τον αποκριάτικο χορό στο σχολείο της μεγάλης. Από το πρωί ετοιμαζόντουσαν τα πάντα στο χώρο του σχολείου. Βασικά η διακόσμηση, γιατί υπήρχαν και κάποια πράγματα που έπρεπε να γίνουν πριν την ημέρα του χορού. Όπως να μαζευτούν τα δώρα της λαχειοφόρου αγοράς που διοργανώνει κάθε χρόνο τέτοια μέρα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Συγχρόνως έπρεπε να φτιαχτούν και οι λαχνοί, να κοπούν και να μπουν στα φακελάκια τους! Σε αυτό βοήθησα κι εγώ. Στο στήσιμο όχι ιδιαίτερα, καθώς ήμουν σπίτι και ετοίμαζα ένα κέικ που μου είχαν ζητήσει προκειμένου να κεράσουμε τους γονείς την ώρα του χορού. Βοήθησε όμως η κόρη μου!

Και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έπαθα! Τόσα χρόνια κάνω κέικ, πρώτη φορά μου συνέβη κάτι τέτοιο. Φτιάχνω τη ζύμη, τη βάζω στη φόρμα, στο φούρνο και δεν έχουν περάσει 5-10 λεπτά μέχρι να μαζέψω το τραπέζι και αποφασίζω να μπω να λουστώ για να προλάβω να πάω και στο σχολείο να παραλάβω τις κόρες και το σύζυγο πριν τελειώσουν τις δραστηριότητες τους. Πόση ώρα να έκανα στο μπάνιο; Κανένα 10λεπτο ακόμη; Περίπου τόσο. Και όμως, όταν βγήκα μου μύρισε κάτι σαν καμένο. Το κέικ είχε αρπάξει, ευτυχώς όχι όλο, αλλά δεν γινόταν να το παρουσιάσω έτσι στο σχολείο. Απογοητεύτηκα λιγάκι, αλλά αποφάσισα το μεσημέρι να φτιάξω άλλο και μάλιστα καλύτερο. Το πρώτο είχε κομμάτια σοκολάτας μέσα, το δεύτερο θα είχε λιωμένη σοκολάτα! Και όχι μόνο δεν κάηκε, φούσκωσε αρκετά, το πασπάλισα και με άχνη και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό! Αφού όταν το είδαν οι γονείς του Συλλόγου μου πρότειναν να το πάνε στο γραφείο των δασκάλων και όχι στο τραπέζι των γονιών. Φυσικά δέχτηκα αφού κάτι τέτοιο με τίμησε δεόντως! Η περσινή δασκάλα της Νεφέλης μου έδωσε και εύσημα μάλιστα! Αρκετά όμως είπα για το κέικ δεν νομίζετε;



Στο χορό που λέτε, περάσαμε υπέροχα. Ήρθαν και φίλοι εκτός σχολείου. Τα παιδιά αλάλιασαν στην κυριολεξία. Μα ήταν στο σχολείο και ήταν ελεύθερα να κάνουν σχεδόν ότι ήθελαν. Να φωνάξουν, να τρέξουν, να χοροπηδήσουν κλπ. Ο Σύλλογος είχε φέρει και έναν κλόουν για την αρχή του προγράμματος που απασχόλησε τα παιδιά, όσα είχαν καθίσει μέσα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου (ναι, διαθέτουμε και τέτοια αίθουσα!), DJ που έπαιζε μουσική όλων των ειδών, είχαμε παρουσίαση χορευτικού "Γαϊτανάκι" από το τμήμα των μεγάλων στους παραδοσιακούς χορούς, κλήρωση των μεγάλων δώρων της λαχειοφόρου αγοράς και πολύ μα πολύ χορό και διασκέδαση.


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............