Όλα τελειώνουν εδώ!

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011!

Πρεμιέρα του δεύτερου και τελευταίου μέρους (επιτέλους!) της μεταφοράς των βιβλίων της JK Rowling "Harry Potter". Ο μικρός μάγος που με το πρώτο του βιβλίο με τίτλο "Ο Harry Potter και η Φιλοσοφικής λίθος"  μάγεψε εκατομμύρια παιδιά και όχι μόνο σε ολόκληρο τον κόσμο.  Κάθε φορά περίμεναν με ανυπομονησία το νέο βιβλίο και φυσικά τη συνέχεια της ιστορίας του μικρού μάγου!

Τη χρονιά που ήμουν έγκυος στην πρώτη μου κόρη κυκλοφόρησε και η πρώτη ταινία που είχε και τον αντίστοιχο τίτλο με το βιβλίο.



Εκείνη τη χρονιά, όμως, είχε κυκλοφορήσει και η πρώτη ταινία της τριλογίας του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, οπότε σαν φανατικοί του Τόλκιν εγώ και η θεία μου, πήγαμε να δούμε τη συγκεκριμένη ταινία και όχι το Harry Potter. Στον κινηματογράφο όμως που είχαμε κανονίσει να πάμε, προβαλλόντουσαν και οι δύο ταινίες. Το σινεμά ασφυκτικά γεμάτο. Στον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών είχε κυρίως νεολαία και τύπους σαν και εμάς που απλά είχαν λατρέψει τα βιβλία του Τόλκιν, καθώς και άτομα που είχαν έρθει απλά από περιέργεια. Στο Harry Potter είχε κυρίως πιτσιρίκια!!!! Και όταν μιλάω για πιτσιρίκια, εννοώ παιδάκια ηλικίας ακόμα και 5 ετών!!!!

Η μεγάλη μου κόρη πλέον, σε ένα μήνα, κλείνει τα 9 της χρόνια και από τότε που ήταν στην κοιλιά μου, μέχρι σήμερα, στους κινηματογράφους έχουν παιχτεί όλα τα βιβλία του Harry Potter. Αλλά εγώ δεν είδα ούτε μία ταινία! Εκτός από το πρώτο μέρος, τον περασμένο χειμώνα, του τελευταίου βιβλίου με τίτλο "Οι κλήροι του θανάτου". Τα έβλεπα όμως όλα σε DVD!

Πήγαμε μαζί με την κουμπάρα μου, άλλη τρελή και παλαβή με το Harry Potter, και το είδαμε παρεούλα. Και περάσαμε υπέροχα! Τα δίδυμα ήταν ακόμα στην κοιλίτσα της μανούλας τους. Τώρα γεννήθηκαν και το ραντεβού μας ανανεώθηκε, για σήμερα, στην πρώτη προβολή του δεύτερου μέρους του "Οι κλήροι του θανάτου"!

Θα πάμε όμως βραδινή προβολή, να έχουν κοιμηθεί όοοοοοολα τα τέκνα μας, ώστε να το απολαύσουμε με την ησυχία μας!

Εσείς πάρτε μια πρώτη γεύση!



Άλλος ένας κύκλος βιβλίων και ταινιών έκλεισε για εμένα. Ένας κύκλος που ξεκίνησε στην πιο όμορφη περίοδο της ζωής μου. Ίσως και για αυτό να τα έχω αγαπήσει τόσο πολύ! Όχι μόνο εγώ, αλλά και η Νεφέλη μου, η οποία ήδη διαβάζει το δεύτερο βιβλίο της σειράς με τίτλο "O Harry Potter και η κάμαρα με τα μυστικά". Και θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα βιβλία. Ευκαιρία να τα διαβάσω και εγώ!


Σχόλια