Το μικρό σπίτι της Νίνας!


"Το σπίτι της Νίνας ήταν μικρό, πολύ μικρό, πολύ-πολύ μικρό"!

Έτσι ξεκινούσε η παιδική παράσταση που έλαβαν μέρος οι μικρές μου στα πλαίσια του Μουσικού Χωριού 2011. Οι διακοπές μπορεί να τέλειωσαν, εγώ να γύρισα από σήμερα στο γραφείο, όμως δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε στη διάρκεια των καλοκαιρινών μας διακοπών. Γνωρίσαμε πολλά νέα πρόσωπα όπως το Φοίβο, τη Μάρθα, τη Σαβίνα, την Εύα, τη Νίκη, τη Νεφέλη, τον Κώστα, την Έρη και την κόρη της Ζωή! Οι δύο τελευταίες ήρθαν για να μείνουν στον Άγιο Λαυρέντιο μόνιμα. Και χαίρομαι για αυτό, γιατί είναι δύο αξιόλογοι άνθρωποι, οι οποίοι μπήκαν στη ζωή μας και δεν θα τους αφήσουμε να φύγουν ποτέ!

Το να βρίσκεσαι στον Άγιο Λαυρέντη τις ημέρες του Μουσικού Χωριού, είναι κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Παρακολουθείς διάφορα εργαστήρια, τα οποία γίνονται σε διάφορα σημεία του χωριού, παίρνεις μέρος κι εσύ αν θέλεις, γίνονται συναυλίες και μουσικά δρώμενα τα βράδια στο χώρο του δημοτικού σχολείου και μετά στην πλατεία όλοι οι μαθητές και οι καθηγητές παίζουν ασταμάτητα μουσική μέχρι το πρωί. Αφού απορώ πως κατάφερναν να ξυπνάνε για να πηγαίνουν στα εργαστήρια! Εμείς πάντως ήμασταν σταθεροί στο πρωινό και απογευματινό ραντεβού μας καθώς είχαμε πρόβες για να παρουσιάσουμε "Το μικρό σπίτι της Νίνας!"

Οι μικρές ξεσάλωσαν όλες τις ημέρες της διαμονής μας στο χωριό! Να φανταστείτε ένα μεσημέρι τις πήρα με το ζόρι στο σπίτι για να φάνε και να κάνουν μπάνιο!!!!!! Έτρωγαν και μετά αλώνιζαν όλο το χωριό. Με τις φιλενάδες τους αποφάσισαν να φτιάξουν διάφορα "κοσμήματα", να ζωγραφίσουν πέτρες και μπουκάλια και το βράδυ στην πλατεία του χωριού να τα πουλάνε. Βλέπετε είχαν έρθει και άλλες κοπέλες (μεγάλες σε ηλικία) και πουλούσαν τα δικά τους καλούδια. Παρόλα αυτά οι μικρές κατάφεραν να δώσουν αρκετά από τα πράγματα που είχαν φτιάξει. Η Ναντίνα μου αγόρασε (με δικά μου λεφτά πάντα!) ένα διακοσμητικό για το κινητό, που το ήθελα να σας πω την αλήθεια γιατί το προηγούμενο μου είχε χαλάσει.....

Παρακολουθήσαμε και μια συναυλία του Φοίβου Δεληβοριά σε ένα υπέροχο ξέφωτο λίγο πιο έξω από το χωριό μαζί με τη μικρή μου κόρη. Μου έκανε εντύπωση που ήξερε σχεδόν όλα τα τραγούδια του παρόλο που εμείς στο σπίτι δεν τον ακούμε συχνά...... Την επόμενη μέρα, πήγαν στο σπίτι της νέας τους φίλης για να παίξουν. Κάποια στιγμή μου τηλεφώνησε η μητέρα της για να μου πει ότι όλα κυλάνε ήρεμα και μου έδωσε τη Ναντίνα για να της μιλήσω. Εκείνη πήρε το κινητό και αμέσως άρχισε να μου λέει ενθουσιασμένα: "Είναι εδώ ο κύριος που τραγούδαγε χθες και έχει έναν μικρό υπολογιστή και κάνουμε αστείες φατσούλες και γκριμάτσες". Το ίδιο βράδυ μαζί με την κοπέλα του αγόρασαν σχεδόν όλα τα πράγματα που είχαν στο "μαγαζάκι" τους οι μικρές!!!!!!

Ο μπαμπάς μας δεν ήταν μαζί μας λόγω του ότι είχε πάρει άδεια τον Ιούλιο. Θα μου πείτε γιατί δεν κανονίσαμε μαζί τις άδειες μας; Διότι η Νεφέλη μας έχει γενέθλια αρχές Αυγούστου και ήθελα κάποιος να είναι μαζί της εκείνη την ημέρα! Φτιάξαμε λοιπόν την τούρτα μας και στις 8 Αυγούστου καλέσαμε μερικούς φίλους μας για να γιορτάσουμε. Το grande party θα λάβει χώρα στην Αθήνα στις αρχές του Σεπτεμβρίου, καθώς όπως και πέρσι η κοπελάρα μου θέλει να τα γιορτάσει παρέα με τους συμμαθητές της!


Τις ημέρες των διακοπών πάρθηκαν και σοβαρές αποφάσεις από τις μικρές μου. Αποφάσισαν λοιπόν γυρνώντας στην Αθήνα, να αλλάξουμε κάπως τα δωμάτια τους. Μέχρι τώρα κοιμόντουσαν στο ίδιο δωμάτιο αλλά είχαν ξεχωριστά γραφεία. Βέβαια για να γίνουν οι αλλαγές χρειαζόταν και μια ανακατάταξη στους χώρους των υπνοδωματίων καθώς έπρεπε να μεταφερθεί ο υπολογιστής και μια συρταριέρα που έπιαναν χώρο και δεν θα μπορούσε να μπει το κρεβάτι της Ναντίνας. Χθες λοιπόν, και επειδή στη βράση κολλάει το σίδερο, αποφασίσαμε να το κάνουμε πράξη. Ευτυχώς που ήρθε ο πατέρας μου και βοήθησε λιγάκι. Έτσι από χθες η κάθεμια έχει το δωμάτιο της. Θα σας βάλω φωτογραφίες σύντομα!

Οι διακοπές μας τέλειωσαν, του χρόνου ξανά, το καλοκαίρι όμως συνεχίζει ακόμα και εμένα δεν μου αρέσει να λέω από τώρα "Καλό Χειμώνα". Καλή επιστροφή λοιπόν σε όσους απουσιάζουν ακόμα και καλή προσαρμογή σε όσους βρισκόμαστε ήδη στις βάσεις μας!


Σχόλια

  1. Θαύμα τα περάσατε και φέτος! Και του χρόνου να είστε πιστές στο ραντεβού σας! Τελικά οι μικρές σου μεγάλωσαν και θέλουν τον δικό τους χώρο τελικά! Άντε και καλό Φθινόπωρο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλέπω είχατε φουλ πρόγραμμα! Στιγμή δεν καθήσατε! Πόπο, υπέροχες διακοπές! Να είστε καλά και του χρόνου να περάσετε τέλεια και πάλι!
    Και οι ανακατατάξεις στα δωμάτια είναι ότι πρέπει μετά το ξεσάλωμα των διακοπών! Ανυπομονώ για την σχετική ανάρτηση! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωω ναι! Είχαμε φουλ πρόγραμμα. Και οφείλω να ομολογήσω ότι το ευχαριστηθήκαμε όλοι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............