From ST1.............

Η Νεφέλη βρίσκεται πλέον στην τελευταία τάξη του δημοτικού και με τα παιδιά της τάξης, όπως είναι φυσικό, έχουν δεθεί πολύ! 
Τις τελευταίες εβδομάδες μου είχε αναφέρει ότι ένας συμμαθητής της νοσηλευόταν στο νοσοκομείο μετά από μία επέμβαση που έπρεπε να κάνει. Χθες μου είπε ότι μάλλον έχει επιστρέψει σπίτι του και με όλους τους συμμαθητές της του έχουν ετοιμάσει πολλά όμορφα πράγματα για εκείνον και θέλουν να κανονίσουν επίσκεψη σπίτι του για να του τα δώσουν.
Μάλιστα τα είχε φέρει και μαζί της στο σπίτι για να προσθέσει ένα βιβλίο που είχαν αποφασίσει να του κάνουν δώρο. 


Για να χωρέσουν όλα έπρεπε να φτιάξουν ένα φάκελο!


Ετοιμάσου για γκολ Ηλία!!!


Ωραία νοσοκόμα εεεε;


Σαφώς τα κορίτσια είναι πιο μπιχλιμπιδιάρικα!!!


We miss you!!! 


Ίσως το καλύτερο απ' όλα! 

 

Εντάξει εδώ άρχισα να συγκινούμαι!


Το βιβλίο που διάλεξαν για να του κρατάει συντροφιά στην ανάρρωση!


Εδώ έγραψε και η δασκάλα των αγγλικών τους!
Γιατί όλοι τον αγαπάνε!


Αυτό ήταν λίγο μεγάλο για να χωρέσει στο φάκελο οπότε είπαν να το κάνουν ρολό και να το πιάσουν μαζί με το φάκελο!


Το υστερόγραφο είναι όλα τα λεφτά!!!!
"Αυτό το γράμμα θα αυτοκαταστραφεί σε 5 δευτερόλεπτα"
 (και δίπλα η βόμβα χαχαχα....)



FAIRY KISSES FOR A QUICK RECOVERY!!!!

Σχόλια

  1. Τι τρυφερή η κίνηση των παιδιών. Είμαι σίγουρη οτι ο Ηλίας θα ενθουσιαστει και η μανουλα του θα συγκινηθεί πολύ. Περαστικά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ είμαι σίγουρη ότι έχει να πέσει πολύ συγκίνηση την ημέρα της επίσκεψης!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............